De topictitel zegt het eigenlijk al: hoe lang zit er bij jullie tussen de tempdaling en dat je ongesteld wordt? Volgens FF word je ongesteld op de dag van de tempdaling, of de dag erna. Maar mijn temperatuur was voor de derde dag al laag, maar ik ben het nog niet. Dit is de eerste keer dat ik een eisprong heb gehad, dus ik weet niet hoe het normaal bij mij gaat. Verder heb ik wel wat klachtjes, maar ook daarvoor geldt dat dit de eerste keer is dat ik de lutheale fase heb bereikt Wel heb ik sinds de nacht van dinsdag op woensdag niet meer goed geslapen dus ik weet ook niet hoe betrouwbaar m'n temp is. Normaal temperatuur ik altijd om 6 uur maar vannacht werd ik bijvoorbeeld al om 5:10u wakker. Ik merkte al dat ik niet snel weer in slaap zou vallen en heb toen dus maar getempt: 36,4. Toen ben ik naar de wc gegaan en daarna tot 7 uur geslapen en toen weer getempt: 36,6. Omdat het beide niet mijn normale temptijd was heb ik maar het gemiddelde genomen. 288bef Ovulation Charts Denken jullie dat er nog een kansje is, of is dat wishful thinking?
Temperatuur is meestal een duidelijk signaal dat je niet zwanger bent en dus ongesteld gaat worden. Het betekent meestal dat je gele lichaam is afgebroken (want er wordt vrijwel geen progesteron meer aangemaakt) en er dus geen bevruchting of innesteling heeft plaatsgevonden... Als dat mijn kaartje was geweest, had ik de hoop opgegeven... Ik vermoed dat je vandaag of morgen wel ongesteld wordt... Zelf word ik ongesteld op de 2e lage temp dag.
Babyproject, inderdaad Ik weet hoe het tempen werkt hoor, maar omdat ik toevallig een topic zag van iemand die ook een tempdaling kreeg maar wel zwanger bleek, kreeg ik toch hoop. Ookal wist ik eigenlijk wel beter