Wij gaan binnenkort beginnen aan de cryo-tp. Wel raar want dit hebben we nog nooit gehad. Ben nu aan het wachten op mijn ei/ongi Ben aan het temperaturen. Ik zit nu al op dat 21 en heb nog niet het gevoel dat ik mijn ei al gehad heb. Ik ben zo bang dat ik mijn ongi ga missen en dan niet kan starten. . . . De vorige cyclus na de mislukte ICSI was ook erg lang en bijna tot geen ongi. Hier is mijn temperatuurkaart misschien is er iemand die mij advies kan geven?
Dank jullie voor de reacties. Ik heb normaal een cyclus van 26 dagen. Maar de vorige was een gestimuleerde en er was een beetje zwangerschapshormoon gevonden. Een week later was dit geheel weg, dus mijn cyclus is gewoon van slag. Ik mag alleen niet mijn ongi missen, want de 2e dag moet ik medicijnen gaan slikken voor een cryo-tp.
Kunnen jullie nog een keer je mening geven over mijn temp kaartje? Ik denk dat ik op dag 25 mijn ei gehad heb daarna is de temperatuur iets gestegen naar 36,5. We zitten nu op dat 30 en nog steeds 36,5. Ik heb vandaag wel iets roze verlies gehad. Wat voor mij normaal zou zijn dan is over een dag of 5-10 mijn menstruatie wel denk ik. Ik heb mijn kaartje voor gelegd aan het AMC maar ze kunnen me zo niet helpen. Ik moet maar een afspraak maken met een arts. Nou dan maar niet. Dan hoop ik dat het zoals anders is, maar dan wat later en dat dan volgende week ergens mijn menstruatie komt. Het is zo verwarrend . . . . Mijn vorige getemperatuurde cyclus van mei had ik op dag 20 mijn ei, dag 24,25,28,29,30 wat roze en op dag 36 lage temp en wat meer bloed dus een cyclus van 35 dagen.
Het lijkt er idd op dat dag 25 je eisprong was! Dan zou je je ongi tussen dag 35 en 39 kunnen verwachten.