Hoi Dames, Kan je aan een temperatuurkaartje ook al wat afleiden? Of juist helemaal niks? Ik temp al 8 maanden, maar dit is mijn eerste ''mooie'' kaartje! i.v.m. Clomid gebruik Liefs
Mooi kaartje! Helaas kan je er nog niets zinnigs over zeggen.. op 7dpo kan het nog alle kanten op! Wou dat het zo was hahaha, dan had ik ook al duidelijkheid.. maar helaas.. vrees dat het nog wachten gaat worden
hihi zou inderdaad wel mooi zijn ja!! Maar heb zoveel klachten. Alleen durf ik geen hoop te hebben!! Elke dag misselijk zijn (de laatste 4 a 5 dagen) heb ik ondertussen wel een beetje gehad!! Verder vreselijk troebele urine en heel mijn borsten zijn blauw geaderd! Ach het duurt lang, maar laten we nog even positief blijven
@debozoe; vind je? Mijn klachten zijn ineens een stuk minder, dat vind ik wel raar haha. Maar dat konden ook nog klachten zijn van me ei.. Brr.. Vind al dat wachten maar niks!
Ik zeg ook: ziet er goed uit hoor! Mooie hoge temp. Ik hoop voor je dat de komende dagen ook zo mooi en hoog blijven en dat je binnenkort een posi test in handen hebt. Wanneer ga je testen?
@ Kris; ik durf niet zo goed te testen. Mijn temperatuur blijft tot nu wel mooi stabiel en hoog, was de vorige keren wel anders. Toch bang voor die teleurstelling. Slaap zo vreselijk slecht haha, en dan toch nog zulke hoge temperaturen vind ik wel knap
Bedoel je met de tweede stijging, de stijging vanaf dag 5? Pff tja, morgen testen denk ik. Als mijn temperatuur weer zo hoog is!
Ik zou er ook een testje aan wagen. Het ziet er super uit. Ik was ook de 1ste ronde clomid zwanger van mijn dochter. Succes. Groetjes Cindy
Ow wat zijn jullie allemaal lief met jullie reacties! Tja mijn temperatuur ziet er veelbelovend uit Als ik morgen nog zijn mooie hoge heb ga ik toch maar testen! Voel af en toe mijn baarmoeder verkrampen, maar dat heb ik al sinds zondag. Verder heel veel afscheiding (doorzichtig/creme), heb een cupmaat groter, veel aders op mijn borsten. Op lege maag misselijk, ook met tandenpoetsen Vreselijk moe, elke nacht om 4 uur ofzo wakker moet ik weer eens plassen, daarna steeds haazeslaapjes met veel dromen! En heel de dag moe Verder hele troebele urine, met zwevende dingetjes ofzo:S Nog even duimen voor mij
Hoi Wupsie! Heb jij innesstelingsklachten gehad? ik herken de afscheiding, beetje room/wittig, glad. Maar ik zit veel vroeger in mn lut.fase hoor Ik mag nog even wachten. dat je nog niet eerder een test hebt gedaan..gewoon stiekem..
Zie je nou wel, ik wist het!! Die waterige afscheiding herken ik ook. Maar ook ik moet nog wachten. Gefeliciteerd en geniet ervan. Goed spul die Clomid hé Groetjes Cindy
@ Pina; innestelingsklachten? Pff zal het niet weten, ik had al klachten 2 dagen na de eisprong! @ Cindy; dank je wel! Het is nu nog zo onwerkelijk! Heb nog wel steeds allemaal krampjes, maar is ook normaal er moet toch ruimte gemaakt worden! clomid is best ok ja