Goed! Ik stond binnen 5 minuten weer buiten Rechts een follikel van 14 mm dus het advies om maandag raak te schieten Maar we proberen natuurlijk vaker raak te schieten voor het geval ei eerder of later komt. Dinsdag met een gevuld potje weer terug. Laten nakijken, en dan samen met slijmpie van mij nog eens nakijken. En dan na een week bloedprikken en weer afwachten. Máár ik voel me goed en byzonder positief gelukkig! Dus dat is al weer mooi meegenomen
Voor jullie is het ook spannend! Jullie hebben toch een donor gehad? *duimpies draaien ook voor jullie*
hoi meiden, ben pas begonnen met tempen en zou graag met jullie meekletsen als het mag? Ik heb een hele rare cyclus (vorige was 79 dagen) en heb 27 april een echo van mijn eierstokken om te kijken of ik pco heb. Tot die tijd hou ik me met tempen bezig.
dank je wel kim! Mijn cyclus is nooit normaal geweest. Heb een keer een cyclus van rond een jaar gehad, maar ja toen wilde ik niet zwanger worden dus maakte niet zo veel uit. Met mijn dochter had ik echt zo een mazzel. Ik stopte met de pil en 30 dagen later had ik een positieve test. Nu achteraf kan ik het bijna niet geloven dat ik zo een mazzel heb gehad! Maar ik vind het tempen echt heel fijn. Vind het wel leuk ook om bij anderen mee te kijken en hopelijk leer ik er steeds meer bij!
kim zat even op je kaartje te kijken maar jou temp schommelt dus ook zo... ben dus niet de enige! Tempen jullie allemaal elke dag om dezelfde tijd? Heb me nu voorgenomen om de wekker te zetten want ik krijg zulke rare temperaturen als ik op andere tijden temp. Vanmorgen een halve graad hoger dan gisteren. En ik had 3 uurtjes later dan normaal getempt. Maar ja had ook alcohol op.
Debby , ja de mijne heeft ook lekker geschommelt Ja je moet elke dag op de zelfde tijd tempen anders klopt het niet . De alcohol heeft het gedaan de halve graad omhoog .
o ok thnx meid. Maakt niet uit hoor, ik zit echt nog wel ver voor mijn ei maar zal er op letten dat ik vanaf dag 20 ongeveer geen alcohol meer drink (drink sowiezo al weinig) zodat ik het beter kan volgen!
Dag dames! Is al weer een tijd geleden dat ik hier 'meegekletst' heb. Maar ik temp nog steeds! M'n nod is waarschijnlijk de 17e. Een langere cyclus dan verwacht... Ik hoop echt dat het deze keer niks te betekenen heeft.
Chebu , je lichaam raakt warm door de alcohol , het is idd een beetje raar maar ook wel weer te begrijpen . Hoe gaat het verder met je voel je je al zwanger
Goedemorgen! Hier temp hetzelfde als gisteren. Het ziet er wel mooi uit maar er is alleen geklust een dag na de eisprong dus schat de kansen niet echt hoog in. We zijn er ook niet echt veel mee bezig. Hou m'n temp meer bij om te zien of er weer regelmaat inkomt. Ik ga maar eens aan de slag (ben op werk). Fijne dag allemaal!
goedemorgen allemaal Zouden jullie misschien ook naar mijn tempkaartje willen kijken. Dit is de tweede maand dat ik temp. Vorige keer ging mijn temp omlaag op dag 13 dpo. Ben benieuwd wat deze morgenochtend is. Hoop zo dat hij hoog blijft. groetjes Suzanne
Goeiemorgen meiden! Willen jullie ook naar mijn tempkaartje kijken? Zou mijn ei vandaag eindelijk springen? Ook ik ben benieuwd naar morgen bij Geertgen én wat mijn temp de komende dagen doet
bedankt voor het kijken naar mijn kaartje. Nog paar dagen wachten en dan mag ik van mezelf testen groetjes