@cyntje denk dat je vandaag je eitje heb @supernurse heel mooi kaartje heb je ziet er veel belovend uit.
Het is toch gek...elke maand neem ik me voor niet meer te tempen. Maar elke maand doe ik het toch. En als ik dan een paar dagen na mijn ei zit, dan kom ik hier ook weer lezen. IK reageer niet altijd, maar lees wel mee
zo herkenbaar liesben, ik nam me ook weer v oor te stoppen met tempen na me ei , omdat ik er elke keer zoonzeker van wordt en elke keer ziet me kaartje er anders uit. Maar we moeten goede hoop houden
ooooohhhhhhhhh foei...... maaruhh.... ik zie volgens mij wel wat, toch??? spannend? heb je het in negatief enzo??
Er staat echt een tweede streepje... had hem al ff snel van internet afgejat... en ff kleuren bewerkt... maar dan zie je het echt wel...... spannend meid....!!! zoals ik paar dagen gelee al schreef... ik had zo'n vaag streepje op 13 dpo...... duim, duim, duim, duim..... Ga je morgen weer testen..? Anders vanavond al weinig drinken... dan is je urine extra geconcentreerd.... hoop t zo voor jullie!!!
Seth, Ik heb geen testen meer liggen En durf niet meer te testen. Eerst maar even kijken of ik tot na Nod kan komen, dan haal ik weer nieuwe testen. 10 Dpo dezelfde merk test witter dan wit, vandaag een licht streepje.. Zal dan gister pas mijn innesteling zijn geweest?!
zou kunnen hoor.... de "boekjes" zijn natuurlijk maar allemaal gemiddelden.... het is wel vaker dat iemand korter zwanger is omdat de innesteling later is geweest.... (Klingel is ook zo'n voorbeeld van late innesteling) Wanneer is je nod dan? succes met wachten... ben benieuwd of je dat echt volhoudt....
misschien dan maar "gewoon" van donderdag uitgaan??? voor de zekerheid..... als dat lukt natuurlijk...