dank je wel meis.. is nog lang wachten hoor, dus probeer een beetje afleiding te zoeken, en dan zijn leuke berichtjes zoals licht posi testen altijd mooi !
Ja dat denk ik dus ook! Ik moest net even hondenbrokken halen met de fiets en ohhhh ik was zeikesnat! Ik hoop alleen dat ik morgen dan wel op tijd ben met de samenlevingstest. Want van mij nemen ze dan een slijmpie weg en voegen dat bij de zwemmers. Hoop dat ik dan eigenlijk al weer droog sta Hahahaha.... Nou ja, maakt ook niet uit. Dat we geklust hebben en vanaaf nog een keer is het allerbelangrijkste!
Jeetje Trishka.... ik heb het zo met je te doen meis.... Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd *hele dikke knuf*
En Sammie.... Ik zie ook een streepje!!! Ik hoop dat ie morgen duidelijker is dan gaat het de goede kant op!
Dag dames, ik fluister even heeel zachtjes hallo. Ik heb niets bij gelezen, ga dat later doen. Sammie streepjes? Vast houden he!
*** inbraak *** Ik zie toch echt een heel licht tweede streepje Sammie!! Zou het *** breekt weer uit ***
@Sammie, waaaah spannend meid!!! Ik zie 'm niet, maar ik heb nu last van mijn ogen dus daar ligt het aan. Je temp gaat goed!!
oe Sammie wat spannend! Ik zie ook een licht streepje! Mijn duimen draaien overuren voor jou Hier gaat het gewoon zijn gangetje, duurt nog wel ff voordat ik mijn ei heb, ben dus niet zo druk met hier posten
had net om mijn werk al even gespiekt hier maar toen kon ik mijn scherm niet kantelen Zie wel iets hoor Sammie!! Spannend! Hopenlijk over een dag of 2 een duidelijker streepje. Ga nu koken. tot vanavond!
supernurse ziet er goed uit, maar in theorie kan je ei ook op dag 23 zijn geweest. Dus ik zou het nog heel even aankijken. cyntje ik denk dat je vandaag je ei hebt! sammie ik vind jou kaartje maar vreemd... temp nu weer omhoog? Goed teken! O ik zie je test, dat ziet er goed uit! Ik zou over 2 dagen even een cb digitale test doen! Hier alles ok. Temp is weer iets omlaag gelukkig. Maar ik ben er vannacht om 3 uur uit geweest om mijn dochter een speen te geven dus daarom is ie nog vrij hoog. Vannacht om 3 uur was ie 36.2, maar omdat ik elke dag rond 6 uur wil tempen heb ik gewoon die temp neergezet en een notitie erbij gezet.
Whaaaaaaaaaaaaaaaa SAMMIEEEEEEEEEEE Ik zie m ook hoor Zou het nu dan eindelijk zover zijn *DUIM*DUIM*DUIM*DUIM*DUIM* Liefs Tijgertje23
Ik geloof niet dat het streepje donkerder gaat worden.. is mijn temp daar niet een beetje laag voor.. En de meeste meiden zeggen niks te zien op mijn test, dus zal ik het me wel inbeelden, en het te graag willen, dus dan zie je vanzelf streepjes..
volgens mij zien de meeste het tweede streepje wel... toch?? en je temp kan toch nog up gaan??? en er zijn er toch meer geweest met daling die daarna ++ testtte.... (begrijp de zelfbescherming wel hoor..... maar hou het dan iig "open"...)