Zvdh , fijn dat alles goed ging. Yasmin , welkom hier . Hier net een beetje roze met afvegen Hoop dat het niet bijzonders is .
Ik wilde nog even kwijt dat ik gewoon pissig was dat de testen er nog niet waren, en niet met de bedoeling dat verkoopster een bedriegster zou zijn.
hoi wou nog ff melden dat ik nog steeds niet ongesteld ben hoor mijn LF varieert tussen 12 en 14 dagen
ja idd best wel spannend, ik ga morgen een testje gaan kopen van clearblue en als mijn temp dan zaterdag ook nog goed is, dan ga ik weer testje wagen met ochtendurine
ZijvandeHoek, goed van je dat je voor de zelerheid een echo hebt laten maken en weer een kloppend hartje hebt kunnen zien! YEAH ! ! Yaraah, zo zeg je maakt het wel spannend zeg. Sammie, hopenlijk zijn de testen morgen binnen. Yasmin, welkom en veel plezier met piemelen. Kim, oei spotting op dag 11. Innesteling of een teken van je ongi. Ik hoop het eerste. Loe, Grrrr balen zeg van die trouwjurk! En dan ook nog eens extra naar de tandarts.... 't zit je niet mee. .... Maar je bent wel zwanger ! Hihi. Ik hoop op een mooie temp morgen. We blaast nog even??
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff pffffffffffffffffffffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff pffffffffffffffffffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffffffffffffff pffffffffffffffffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffffffffffff pffffffffffffffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffffffffff pffffffffffffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffffffff pffffffffffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffffff pffffffffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffff pffffffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffff pffffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffff pffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffff pffffffffffffffffff pfffffffffffffffff pffffffffffffffff pfffffffffffffff pffffffffffffff pfffffffffffff pffffffffffff pfffffffffff pffffffffff pfffffffff pffffffff pfffffff pffffff pfffff pffff pfff pff pf f
Nee het bruin is niet gestopt, maar het is waarschijnlijk de baarmoedermond en/of adertje. Het is extra doorbloed, dus dat kan het makkelijk zijn. De bloeding komt in ieder geval niet doordat er iets aan de hand is in de baarmoeder. Het is niet prettig natuurlijk, maarr ik ben nu wel gerustgesteld en ga dus 'gewoon' rustig aan doen. ( En niet cross trainen ... dat vind ik wel jammer, maarja). Het kan weken aanhouden en het kan ineens stoppen. Ik hoop het laatste. Volgende week staat gelukkig nog steeds de afspraak, die er al stond, dus dan heb ik weer een echo. Hoe gaat het met jou Ricmar, trek je het allemaal een beetje (de spanning, die een tijd 'stil' heeft gestaan (positieve spanning)?
Het rustig aan doen is voor het goede doel en ik vind het weer spannend worden maar ga er met een goed gevoel aan beginnen, we hopen dat ons geduld wordt beloond en dat het het wachten waard is geweest
Nee hoor meiden, ik heb lucht voor heel veel, so laat maar komen die tweede streepjes, kruisjes smilys Over een weekje rook ik dus al twee jaar niet meer. Dan kan het weer he