Babii, wat heftig dat jullie met IVF gaan beginnen binnenkort Maar hopelijk is dat wel net wat jullie nodig hebben om zwanger te worden! Alvast heel veel succes! En ook succes morgen, vervelend dat je zo veel buikpijn hebt!
Babii, ben je ook bij een ander ziekenhuis (lees ik in je onderschrift?). Poe, t is wel heftig, maar hopelijk zeer succesvol!! Sammie: pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff!
Goedemorgen Babii ik hoop dat je nu op de goede weg bent, het duurt immers lang genoeg. Ego Temp is weer 0,1 gedaald en eerlijk gezegd geloof ik er niet in vanacht liggen zweten en vaak is dat voor NOD een teken dat ongi er aan komt.
goedemorgen meiden, hier temp nog steeds laag. nog ruim een week geduld als mijn banner klopt. Moet nu naar mijn werk maar kan hopelijk daar wel even spieken hoe het hier is. fijne dag
@sammie, kop op mied ik snap je onzekerheid maar je hebt echt geen schaduwlijntje!! @Ricmar, probeer positief te blijven je zit nog ruim 8 dagen voor je nod, transpireren kan ook een zwangerschaps kwaaltje zijn he immers lijken de zwangerschaps kwaaltjes en ongi kwaaltjes veel op elkaar, morgen gaat je temp weer omhoog hopelijk. @all vanochtend weer n mooie stijging gemaakt in me temp hopelijk blijf die lekker hoog en ook weer stabiel
Het wordt hier wer spannend meiden. Ik was ook al even nieuwsgierig naar de temp van Sammie mamavan3 mooie stijging. Ricmar kan nog alle kanten op meid. Nou dadelijk eerst naar de tandarts, gezellig
Hallo !! Ik hb een vraagje wat ik niet kan vinden en hoopte dat jullie wouden helpen.. Zakt je temp met je vruchtbare dagen?? Alvast bedankt! Liefs
nee dat hoeft niet perse. Wat wel is dat je temp na je eisprong minimaal 0,2 / 03 graden omhoog gaat. Als jer temp dan minimaal 3 dagen hoog blijft krijg je van FF een mooi kruis op je kaartje
Okeey! Maar gebeurd het wel ? Me temp is normaal 36,7 en nu36,5 en het is nog geen ei dat is te vroeg !! Ik vind ff alleen zo onduidelijk :s
Bekijk bijlage 65058 Dezelfde test gedaan, heb er gister 2 van zussie gehad. Deze is lichter dan die van gister..
* Zwaait naar TinkyWinky!* Hoe gaat het? Mamav3, jij gaat ook goed! Babii, Succes in je IVF-Traject! Ricmar, toch hoop ik voor je dat het deze maand raak is! Ik duim voor je! Spijkervrouwtje, hopelijk vind je snel je ei! Leeuw, je temp kan nu ook zakken door je ongi. Cyn, hoe was je ei vandaag? Zwangere meiden, hoe gaat het met jullie? Hier: Ik heb liever dat ik ongi word en duidelijkheid heb, dan een test die lichter word.. Bekijk bijlage 65069
@spijkervrouwtje veel succes bij de tandarts. @sammie je kan ook teveel gedronken hebben gisteren avond, waarom doe je niet de kv 2 voor 5 die zijn een stuck duidelijker als die dipsticks. en je ongi komt er echt nog niet aan , dat mag niet hoor !
goedemorgen, Sammie meid, ik blijf ook nog duimen voor jou hoor... Ze zeggen ook dat HCG maar om de twee dagen verdubbeld zou zijn, dus dat je streepje dan ook maar donkerder is... Hier toch nog eens getempt en temp vandaag 36.8