Goeiemorgen! Hier betreft mn temp niets byzonders... Was wel enorm misselijk net blegh... Is er iemand meer hier wel eens misselijk rond de eisprong?
Ohh... nog een vraagje... Mijn slijm (gisteren) was mooi dun en helder. Dat betekend dus vruchtbaarslijm? En dus dat mijn ei in aantocht is? (mag ook eindelijk wel)
Veel meiden in deze temp topic alweer Hoop dat er snel roze gaat volgen. Succes meiden. Cyntje, ik hoop dat je eindelijk je ei gaat vinden. Morgen omhoog dus
hier weer een temp verhoging. Heb een test gedaan en ja hoor 2 streepjes!!! Hopelijk volgen er deze maand een hele hoop meiden. groetjes
dank je wel kan het nog niet echt bevatten, maar heb het bewijs voor mij liggen. Hopelijk volgen veel meiden deze maand
Dat slijm gedoe is soms zo moeilijk... ik had laatste keer alleen idd dat dunne..... en niet echt dat "hele rekbare eggywhite".... dussuhhh klussen.... ennuhhh misselijk, zou best kunenn hoor.... gebeurt natuurlijk toch wat in je hormoonhuishouding..... Veel plezier...
Supernurse gefeliciteerd!!! Cyntje: ik ben ook altijd misselijk vlak voor mn ei...maar ook soms vlak voor NOD..zoals nu. Hier: nog geen ongi maar temp is helaas weer wat gezakt, ben bang dat ik Sammie ga volgen...
goedemorgen meiden, Cyntje, ja ik ben ook wel misselijk rondom eisprong Supernurse gefeliciteerd hoor meid Heitje neeeeee, jij zou ook op roze gaan deze ronde!!!
Oh jemig Sammie, wat een verdriet. Ik zag hem al aankomen omdat je streepjes zoooooo ver weg waren, maar leuk is echt anders he. Je wilt het zo graag, je doet er zo je best voor. Ik blijf voor je duimen hoor! Wat ik eigenlijk gisteren wilde fluisteren, maar niet eerlijk vond tegenover Sammie, is... gefeliciteerd Supernurce, ik sluit me bij je aan met inmiddels al 3 streepjes.(en daar komen er nog meer bij, want ik durf er nog niet van uit te gaan)
Oke, het kan dus van de eisprong komen... volgens mij heb ik het nog niet eerder zo gehad... moest echt kokhalzen toen ik voorzichtig wat wilde eten. Het slijm, was het slijm dat ze gisteren hebben weggenomen voor onderzoek. Nu vandaag ook weer dun wittig slijm... Ik had me dus voorgenomen vandaag nog niet te klussen om mijn mannetjes voorraad de tijd te geven. Maar als we het vanaaf niet doen dan is zondag de laatste keer geweest. Maar van de andere kant, gisteren was mijn ei 16 mm... dus ik verwacht hem vandaag echt niet Wat een ellende deze ronde...
Tinkywinky gefeliciteerd! Cyntje: ik zou dan morgen pas weer klussen...als je echt denkt dat je eitje nog niet springt zou ik het zaad nog ff opsparen en dan morgen een knaller!
ja cyntje, het kan een teken zijn van je vruchtbare periode dat slijm, en ook die misselijkheid, maar dat wil daarom niet zeggen dat je ei meteen gaat springen hoor
Supernurse en TinkyWinky van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! @ Sammie, gaat het een beetje met je meid (domme vraag zeker)?
Dan word het morgenavond Heb alleen wel een avonddienst tot 23 uur... maarja... alles voor het goede doel! @Supernurse en Tinkywinky... gefeliciteerd!!
Ik vind dat geen domme vraag, want ik voel met toch best lullig tegenover Sammie. Ik zei er gisteren al expres niets over. Had mijn banner al weg gehaald, de link naar mijn FF pagina, heel onopvallend groene puntjes in mijn onderschrift gezet. Hoe graag je ook blij wilt zijn voor jezelf, je wilt een ander niet kwetsen.
@Tinkywinky meid, jij kan er ook niks aan doen hé, jij mag zeker lekker genieten van het feit dat je zwanger bent hoor