Meiden wat lief dat jullie me ook op het lijstje hebben gezet! Voel me gelijk helemaal welkom hier Supernurse: lekker gaan genieten hoor van je zwangerschap! Het is toch echt echt echt waar dat je zwanger bent! Spijkervrouwtje: ik ga mn best doen om die temp morgen hoger te hebben! Tot nu toe nog geen ongi en mn bmm ligt behoorlijk hoog en hij is hard...normaal vlak voor ongi is die erg laag en zacht. Ik weet niet of het wat te betekenen kan hebben...misschien gaat ie morgen wel zakken en ben ik gelijk ongi... Ben in ieder geval heeeeel benieuwd naar mn temp morgen! Yaraah: heb op jou gereageerd in het NOD topic
goedemorgen hier weer een lichte stijging. wie blaast er mee hij mag van mij nog hoger. heitje hoe was je temp?
blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssss voor ricmar, en alle andere dames die het nodig hebben, @all ik heb deze cyclus na me ei wel een heeeeeeeeeeeel stabiel kaartje voor mijn doen dat is wat mij er opvalt, Normaal heel piekerig of begin piekerig na me ei.
@mamavan3 hier ook een stabiele temp na ei in tegenstelling tot voor ei. Yaraah en heitje hoe staat het ervoor? Van de week nog testen?
mamavan3 inderdaad een mooi kaartje. En ook al iets wat door kan gaan voor een innestelingsdip. Ik kom het steeds vaker tegen hier...
Goedemorgen dames.. Hier na een mooi kaartje een daling, of het is game over.. of hij moet morgen weer omhoog gaan ! Hoop natuurlijk het laatste maar denk het eerste.. @ Ricmar, PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF !
@firefly: Ahh ziet er niet goed uit nee ik hoop het voor je dat ie weer omhoog gaat morgen! Ik heb al 5 dagen precies dezelfde temp 2daccb Ovulation Charts
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFf pFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFf PFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Voor jou Ricmar. Je gaat lekker ... en nu houden zo
Heitjekarwijtje, hoe is het met jou temp gesteld vandaag? En bij jou Yaraah? En eigenlijk wel bij iedereen natuurlijk. Sammie nogmaals een knuffel hoor!
o mijn cyclus is lang... is verwacht mijn ei nog niet hoor. Cyclussen zijn meestal rond de 43 dagen en mijn laatste cyclus was 79 dagen. Dus ik denk als ik heel erg mazzel heb dat ik volgende week mijn ei heb. Ga vandaag beginnen met ovulatietesten.
Goedemorgen , Hier nog niet zo heel veel te melden maar ik mag nu wel op zoek naar me ei Bekijk bijlage 65590
* Komt iedereen gedag zwaaien, en een dikke knuffel geven!* Hier in onzekerheid.. nog geen ongi.. temp zakt alleen maar meer.. heb tot nu toe een paar druppels rood verloren, en de rest alleen maar bruin, doet me aan de 1ste IUI denken. Van mij mag het doorbreken, kunnen we weer verder. Vandaag nog getest, en de test was witter dan wit! Dus die streepjes hebben toch wat betekend.. IUI afgelopen maand: Bekijk bijlage 65594
@sammie mega dikke knuf vind het zwaar kl*te voor je, het was jullie zo gegund!! Zie een hoop spannende kaartjes voorbij komen van n paar dames