@yaraah gefelichiteerd!! Je bent weer zwanger zie ik, super!! @cyntje in de etos zwanger worden zit groene thee die helpt er voor je baarmoeder beter te doorbloeden wat ook weer beter is voor n eitje, Ik slik ze ook nu 2de cyclus ook helpen ze je cyclus korter te maken, aloe vera sap schijnt de zelfde werking als etos te hebben maar die mag je alleen tot je ei drinken.
Yaraah spannend meid, hoop dat je lekekr zwanger bent. Ben benieuwd naar je test morgen! Mamavan3 mooi kaartje houden zo. Ricmar, volgens mij zijn zo'n beetje alle kwaaltjes zwanger en ongi kwaaltjes... Maar je kaartje stijgt mooi houden zo! Kim en Cyntje succes met de zoektocht naar de eitjes. ik zoek lekker met jullie mee. Heb ineens sinds vanmiddag al een beetje ei-pijn, dat zou supervroeg zijn, verder nog wel geen eiwit afscheiding dus ben benieuwd toch manlief straks nog maar eens lief aankijken denk ik.
ja... had het hier ook... terwijl ik het anders als ik ongi word, niet heb... Bij andere zwangerschappen had ik het ook trouwens.... maarja.. sommige vrouwen hebben juist weer hoofdpijn als ze ongi worden...
Ricmar, ja ik had ook hoofdpijn voor mijn positieve test en daarna overigens. Kan met verandering van hormonen te maken hebben. Dus wie weet!
Mijn duimen draaien ook overuren voor jullie hoor!!! Allemaal op roze, nou is het afgelopen met die rot-ongi's! Ik neem hier weer een klein stapje terug...vind de weken voor ei niks aan...maar ik hou jullie wel in de gaten hoor!
goedemorgen remp is hier 0,1 gedaald maar heb een zigzag kaartje dus zegt me nu nog niks, morgen maar weer af wachten
goede morgen, je bent vroeg uit de veren ricmar Je kaartje is nog steeds lekker hoog. ik duim voor je dat die morgen weer omhoog is. mijn kaartje is wel heeeeeeeeeeeel stabiel voor mijn doen deze ronde....
mamavan 3 ik ben gewoon klaar wakker smorgens, de wekker gaat en hup er uit, normaal wil ik nog wel een paar keer dat rot ding uit drukken, maar ben zo fris als een hoentje, maar savonds pfff
mama jou kaartje is idd stabiel en we lopen mooi gelijk op hoelang is je lf normaal? weet je al wanneer je eventueel wilt testen?
Goedemorgen meiden ! Hier ongi, dus we gaan door naar de volgende ronde. Weet nu iig dat ik een LF van 14 dagen heb..
mamavan 3: mooii kaartje! Hier vanmorgen lage temp. maar slecht geslapen vanaf een uur of 4 omdat Nathan aan het spoken was. moet nu naar mijn werk. fijne dag
firefly balen maar je zag het gisteren al een beetje aankomen heel veel succes deze ronde op naar een jan beeb
mamavan3 en Ricmar mooie kaartjes hoor Firefly, balen dikke knuffel hoor Hier wederom een hééééééél licht streepje op de gewone cb (niet die plus die ja 4 dagen voor NOD kan doen)