Dat is grappig, ik heb ook zo'n stabiel kaartje deze keer Mamavan3. Gefeliciteerd Ricci wat is dit spannend zeg. Wachten duurt zooooo lang he. Yaraah hoe kan dat nou? Mijn ervaring is dat ik in ronde 4 twijfelde over de positiviteit van de testen. Er stonden wel streepjes, maar die kwamen zo randje/randje over. Het gevoel dat ik daarbij had was, eerst zien dan geloven. Nu deze ronde verschenen de streepjes meteen toen de vloeistof nog naar de overzijde aan het trekken was (kv 2 v 5). Mijn gevoel was heel anders. Dit klopte, ik twijfelde niet. Hoe is jouw gevoel bij jouw streepjes?
ik daalde op dag 10 zelfs 0,2.... (had ik wel onrustig geslapen, maar toch..) (heb t uitgebreide kaartje... met al mn "klachtjes" in mn album gezet... kun je even kijken...)
Goeiemorgen! Werkdag zit er weer op Slijmpjes beginnen in te dikken dus ei is geweest!! En als ik een fictieve lagere temp invoer bij morgen dan geeft ff ook een kruis. Maar ik hoop voor de goede orde dat ie stijgt! @Mamavan3... gefeliciteerd!!! @Yaraah... hoe kán dat nou!!!! Ik hoop dat je gisteren gewoon iets teveel hebt gedronken en dat je volgende test (morgen of overmorgen) wél een duidelijk streepje geeft. Hoe is je temp trouwens *ga ik even spieken*
Oh haha... ik zie het al... of niet... Yaraah, heb je een paar dagen niet getempt? Temp morgenvroeg eens? Ik ben benieuwd! *en een dikke knuffel voor jou*
Cyntje... op het bankje dus........ Succes daar... en hoop dat de tijd wat snel gaat.... ennuhhh een positieve afsluiter natuurlijk
mamavan3: GEFELICITEERD Yaraah: Och meis. Nog even geduld en ik hoop dat er dan wel 'weer' een streepje zichtbaar is hoor. Maandag is je NOD toch! (Sorry dat ik het weer vraag hoor, maar dat soort dingen kan ik heel moeilijk onthouden ) Ricmar: PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF blijf boven de lijn. Volhouden daarbinnen eitje! en zaadje spijkervrouwtje: Zou wel lekker zijn he, een vroeg eitje Cyntje: Er zit beweging in en dát is alweer heel fijn Juffie: Ook jouw ei onderweg. Eén dezer dagen komt ie. Let op! Hoe is het met Kim? Loop jij nog steeds compleet door Sammie?! Hoi Heitje: Jij zit ook momenteel op het saaie bankje he And MOI: ik ben vandaag 18 weken. YEAH
Goedemorgen allemaal! Gisteren niet hier geweest ivm bedrijfsuitje. Ga al die blz's nu niet terug lezen Temp gisteren was nog lekker hoog maar vandaag flink gedaald dus wacht rustig op m'n ongi. M'n lf is gemiddeld ook 11/12 dagen. Zie hieronder ineens met koeieletters dat mamavan3 zwanger is dus bij deze gefeliciteerd!! Ga zo meteen nog ff naar de kaartjes kijken hier.
mamavan3 gefeliciteerd meid! Het kon ook bijna niet anders he met dat superkaartje van je! Geniet er van!
Thanx ben super blij en dit is me test van vanmiddag, Bekijk bijlage 66097 vanochtend schrok ik wel klein beetje bloedverlies maar denk innestelings bloedinkje want was maar paar druppels
Gefeliciteerd en niet teveel schrikken van wat druppels bloed. Hoe moeilijk dat ook is..... Vaak is het innestelingsbloeding of een adertje dat is geknapt.
mamavan3: mooie test! bloed schrik je altijd van he? Maar gelukkig nu weer over! zij: wow 18 weken al! bijna op de helft! Yasmin: balen als de ongi idd onderweg is
Dank je wel Juffie. Noujaaa helft .. ik beschouw de 21 weken als helft Even PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFF voor je, want brrrrrrrrrr ik krijg het nog steeds koud als ik naar je kijk
Bloedverlies tijdens je zwangerschap is idd niet even fijn mamavan3. Ik had bloedverlies tm mijn 15e week , maar bij jou zal wel een innesteling roodje betreffen
thanx lieverds voor de gerust stellende woorden het bloeden is op gehouden en was niet meer als 2 streepjes, dus kan toch innestelings bloedinkje zijn geweest?