ja ik hoop het zo maar durf niet echt te testen dom he?? misschien morgen ochtend eerst zien hoe we deze dag zonder rood doorkomen. heb namelijk zwaar gevoel in de buik en steekjes maar ja dat heb ik al een week... maar kan dit een innestelingsdip zijn geweest? van 3 dagen?
ricmar: mooi zo de temp is weer om hoog! Nu hopen dat het rood ook weg blijft! Mijn duimen draaien! hier vanmorgen wel iets hogere temp maar onrustige nacht gehad. Hopenlijk springt het eitje snel. fijne dag allemaal!
Ricmar hoop het ook. zit nu al wel weer aan de 40 dagen maar dat is normaal bij mij. Ga me nu maar eens aankleden en Nathan ook want we lopen nog lekker in pyjama
ik ga met ca 20 minuten richting werk. vandaag veel hulp dus lekker relaxen en aan de nieuws brief werken
Ik snap er nix meer van, volgens ff heb ik al een eisprong gehad! Op dag 12 van mijn cyclus! Mijn kaartje is sowieso een beetje raar, veel hoge tempen, gelukkig wel goed geklust. Bij toeval, want ik had nog lang geen ei verwacht. Nu maar afwachten of het allemaal klopt...
energy: dat zou een mooi vroeg ei zijn zeg. maar als je het open rondje weghaald staat er dan nog een kruis??
Als ik hem op discarded zet, is het kruis natuurlijk weg, maar ik denk dat die temp wel klopt, is een half uurtje eerder dan normaal, maar Bram was een half uurtje eerder wakker. Dus ook niet extreem anders. Als ik mijn temp met 0.1 verhoog (ik denk dat mijn temp nog zoveel had gestegen was ik wel op mijn normale tijd wakker geworden) staat het kruis er ook nog Maar miss gaat mijn temp vanaf morgen weer omlaag, ik heb echt geen id. Ovu testjes zijn ook op en kan pas volgende week weer bestellen (als salaris binnen is...)
Goedemorgen! Yasmin, lees dat je ongi bent geworden, dikke knuffel! Ricmar, Wow! Wat een mooie temp! Ik duim voor je! Debby,Juffie en Kim, Hopelijk vinden jullie snel je ei! Energy, zou lekker zijn een vroeg ei! Cyn, die kluspatroon is wel goed hoor, mijn FA zegt altijd dat 1 dag voor je ei de beste timing is. * Zwaait naar Loedinnetje en Heidinnetje!* Hier weinig te melden vandaag alweer op prik dag 4 CD 6 en nog een beetje spotting.
Hallo ben de dag zonder rood doorgekomen. wel nog steeds steekjes in de liezen en zwaargevoel in de onderbuik.... ook heb ik sinds vandaag waterige afscheiding.... heel vreemd want dat heb ik nooit(ja alleen rond ei)
Klinkt zéker goed meis! Ik had dat ook héél véél afscheiding toen ik zwanger was. Ook jou temp ziet er veelbelovend uit! Oehhh ben zo benieuwd naar jou test! Wanneer ga je testen??
ricmar super spannend! Ik zeg testen! energy ik wil je niet teleurstellen, maar ik vind je ei eigelijk niet overtuigend of het nou wel of niet het goede tijdstip is getempt. Als ik kijk naar je temp voor dag 12 dan scheelt dat nauwelijks...