Ok ik wist niet dat het kon veranderen Mag ik miss bij jullie meekletsen? Ik zit ook al bij een clubje, maar daar word de afgelopen maand niet echt veel meer gekletst. Ik zal me even voorstellen trouwens. Ik ben Zina en ik ben 21 jaar. (a.s. Za 22 ) en mijn vriend is 24. We wonen samen sinds augustus en we zijn in december serieus bezig gegaan voor ons eerste kindje. Dit is mijn eerste maand dat ik temp, en het maakt me een stuk rustiger. (op mijn vraag na dan) Van het gedoe met de ovutesten werd ik erg zenuwachtig en ze sloegen ook niet aan bij mij de laatste keer. Dus die gebruik ik niet meer. Ook heb ik al te veel euro's besteed aan testen, die elke keer toch weer negatief waren. Ik heb het gevoel dat je met tempen veel beter je gevoel van tussen de oren en echt voelen kan onderscheiden. Gezellig
zina welkom! Leuk dat ik je hier ook zie! Meid, ik zit bij wel 10 clubjes joh! Heb ik wat te doen Ja, tempen is zo fijn he! Ik snap niet waarom iedereen daar eigelijk zo moeilijk over doet... het geeft je echt inzicht in je cyclus.
Heey debb ja zo zie ik het ook, hebben we wat te doen haha. Pff al dat wachten enzo, anders wordt ik stapelgek! haha
dankje seth! oew, heb jij een amirikaanse stafford? wij hebben der ook een, ze heet angel, ze is nu 7 maanden.
ja.... onze heet Bones...en is eind februari 1 geworden..... maar beetje groot... beestje woog paar maanden gelee al 41 kilo... tis een reuze reuze.... maar een schat hoor!! ennuhhhh denk je dat de kleine puberteit erg is.... wacht maar af... jezus wat zijn staffords eigenwijs zeg...!!!
welkom hier hoor Zina kom hier ook ff mijn testje showen van deze ochtend, was dan toch niet zo negatief Bekijk bijlage 67029
wahaha ja echt eigenwijs he! Verheug me er nu al op Die van ons sloopt ook regelmatig wat en dan kijkt ze zo van ik was het niet hoor 8) haha Angel loopt een beetje achter in de groei, ze heeft klem gezeten in de baarmoeder, dus ze is in alles zeg maar 10 cm kleiner. (ukkie dus ) Maar ze is wel lief alleen ontzettend onnozel! dat we echt soms denken van ben je nou echt zo dom? of doe je zo. Als ik het huis ga schoonmaken gaat ze (met mooi weer) naar buiten aan de buitenpaal. gaat ze er rondjes omheen draaien tot ze met haar kop bijna strak aan de paal vast zit. En dan gaat ze ernaast zitten of liggen. Staat heel dom! Ik maak er wel een keer een foto van haha.
hahaha.... dom beest.... Ze kunnen ook zo lekker sullig liggen he??!! boonje haalt de 60 cm schofthoogte wel... de reutjes waren nog maar een paar maanden en al groter als PA & MA... opa was zn grote hond...
ja ik durf ook niet zo goed meer te juichen... mss wel eitje gehad op dag 25, dus dan nu nog maar 12 dpo, dus kan nog steeds misgaan dan ook hé, zie maar eerst eens of ik het weekend ongivrij doorkom
60 cm! zo he vet hoog! die van ons is miss net 45, ik denk niet dat ze nog veel hoger wordt! Angel kan ook heel dom zitten, zo schuin op een kant haha.
je ovu-testen fout geinterpreteerd?? vind het ook moeilijk met die streepjes... je hebt wel een grote stijging bij dag 25 ....en als ik alleen naar temp kijk, zou het best wel kunnen.... tja nu is het jammer dat je niet ff doorgetempt hebt.... want als je nu die testen weghaald, geeft FF zeker niet 25 aan?
Ow yaraah ben jij der ook zo een? Ik heb in feb, maart en april een positieve test gehad. In feb voor me nod, ik werd 2 dagen te vroeg ongie. In maart een vmk met 5 week En in april dikke streep voor me nod, na me nod niks en ik werd toen een week te laat ongie kutlichaam!
@Seth: mijn ovutestjes zijn zeer zeker posi, heb ze nog liggen... enne FF blijft mijn eitje geven op dag 18, ook zonder de testjes... mss ga ik nu de volgende dagen toch nog tempen om te zien hoe het evolueert... @Zina: ja ik ben er ook zo eentje ja...
uhhh je gebruikt toch geen kruidvat ovutesten he?? nouja neem aan dat je DAT wel weet..... Vreemd.... maarja wachten we maar af.... Zal niets anders op zitten he?!! hoop dat je snel duidelijkheid hebt.... en dan wel positief natuurlijk!!!