@Yaraah... thanx meis! Maar jij volgt me op de voet, afgesproken?? @hier... temp is weer iets gestegen, dus ik heb besloten te stoppen met tempen. Inderdaad, je word er alleen maar onzeker van. Hier te vroeg wakker... en enorm droge lippen
Cyntje: ik zie dat je temp weer iets omhoog is. Ziet er erg goed uit hoor! Je test was ook zooo ontzettend duidelijk! Ga je binnenkort meekletsen in het andere topic?
Ja, maar dat zal w.s. wel een paar weekjes duren... Ik had me in februari al aangemeld bij de oktober mama's maar helaas... dat was van korte duur. Ik wil eerst op z'n minst het hartje zien kloppen en dan kom ik mee kakelen. Maar zal misschien wel al af en toe meelezen bij de ex-temp dames.
Ik wacht eigenlijk ook op Yaraah... maar ga tussendoor het huishouden doen hier... anders krijg ik wéér niets gedaan
netjes Cyntje temp weer mooi omhoog. Meid dit zit echt wel goed hoor! Yaraah ben benieuwd naar jouw test!! Hier weer beetje omhoog. tja ziet er mooi uit maar ik weet dat het niet alles zegt ben wel vaker met een mooi kaartje ongi geworden Krijg ook al wel weer wat vag buik en rugpijn klachten maar goed ik probeer positief te blijven hoor
Goedemorgen dames, Hoe gaat het? Cyntje, kun je 't al een beetje bevatten? Yaraah, en?Hopelijk een duidelijke +test vandaag! Dames, Mijn temp staat weer op hetzelfde... Heb ik wel al mijn eisprong gehad of ook dat niet eens?Ik zou 14DPO zijn volgens FF. Wat denken jullie?My Ovulation Chart Ikzelf denk een eitje te hebben gehad op cd33.
Hier vandaag dus weer geen knaltest (zie mijn album) en daarna cb digitaal gedaan (met 2e plasje) en die was negatief
Yaraah ik vind het ontzettend vervelend om je mijn eerlijke mening te geven, maar ik denk niet dat dit streepjes streepjes zijn. Ik denk dat jij dat gevoel ook wel hebt toch? Dan binnen de tijd, dan erbuiten, dan licht, dan nog lichter, maar zekerheid geven ze je geen van allen. Als ik jou was zou ik deze week niet meer testen. Aan de ene kant omdat het je handen met geld kost en aan de andere kant als het een echt streepje is en hij wordt per dag maar zo minimaal duidelijker, zul je de aankomende dagen nog steeds wazige testjes hebben waardoor je met die onzekerheid blijft zitten. Ik leef met je mee hoor, want niet weten hoe of wat is echt vervelend. Nala wellicht zit ik er naast hoor, maar ik denk niet dat je al een ei hebt gehad.
Dus ook niet op cd33? Waarom dan niet denk je? Ik begrijp niet waarom FF het niet aanpast. Ik heb al geprobeerd mijn CM te verwijderen en zelfs mijn -OPK's maar toch blijft het kruisje op cd23 staan.
Goeiemorgen , Babyproject, ik hoop het Spijkervrouwtje , heb je een plekje voor me bewaart dan op het wachtbankje Nala , Ik vraag het me ook af of je je ei hebt gehad , aan de ene kant zou ik zeggen op dag 33 maar de andere kant ook niet en waarom Yaraah , balen zeg misschien inderdaad even wachten met testen . En even langs de HA gaan voor een bloedtest dan heb je ook meer zekerheid . Hier vanmorgen weer 36,7 als me temp morgen omhoog gaat dan geeft hij me ei op dag 18 aan. *Zwaait naar alle zwangeren en vraagt hoe het gaat *
Hey Kim Ik ben een oud-temper en lees af en toe mee hier bij jullie Ik voel me KL*TE Had vanmorgen een enorme dip Begon spontaan te janken tijdens het eten geven aan thijmen Maar ja.............. zal er wel bij horen Donderdag nog 10 weekjes All Wil iedereen echt heel veel hcg-tjes geven en probeer ze te pakken Miljoenen hcg-tjes voor jullie meiden
ik wacht nog tot vrijdag om opnieuw te testen, maar ik zie toch wel dat de streepjes duidelijker worden, het knalt er gewoon nog niet van af
Tijgertje , balen zeg dat je je klote voelt Ja dat heb je he met zwangerschaps hormonen Maar er is niks aan te doen . Jeetje nog maar 10 weken wat gaat dat hard zeg , vindt je het al spannend !
Yaraah ,zag in het andere topic staan dat als je voor vrijdag nog geen zekerheid hebt dat je bloed mag prikken. Dat is wel mooi
ja heb de ha gebeld en die zegt dat ik best vrijdag afwacht, vooral omdat ik ook niet zo goed weet hoe mijn cyclus in elkaar zit hé
Hoi Kim Ja de hormonen gaat ook op en af hoor Ja we vinden het erg spannend ook vooral omdat ik een gewone bevalling mag gaan doen De eerste was een (sectio) keizersnede Misschien dat bij een 2de veel sneller gaat dan de 1ste keer Als ik eraan terug denk Ik zal voor jullie allemaal duimen Sammie Meiske hoe gaat het mmet jou???
Goeiemorgen! Grappig Kim en Sammie dezelfde NOD! Sammie alweer IUI gehad! Dat is een vroege, lekker hoor!! Wij niet meer dezelfde NOD dus...maar ik denk zelf dat ik weer een laat eitje ga krijgen... Donderdag voor het eerst naar de gyn! Wat denken jullie meiden, ga ik gelijk een onderzoekje krijgen? (ook omdat ik dan juist vlak voor ei zit..) Of alleen een gesprekje?