Temperatuurkaartje 1-1-2010 Deel 3

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 30 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Kan dit geen giga innesteldipje zijn meis?

2. Loe

Loe Niet meer actief

Sammie, dat vind ik heel raar hoor. Boven de 20 is eisprong, boven de 30 zelfs een goede. Je pbde mij net: mijn hoogste was 36 en hartstikke zwanger! (mijn ei had zich beledigd gevoeld hoor!);)
    Hoe hoog willen zij het wel niet hebben dan?
    Ik weet echt zeker dat 33 prima is.:)

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Mag ik heel even eigenwijs doen (even reageren op een berichtje van vroeger van meiden :p).

Ik zei het toch dat Pregnyl snel je lichaam uit is ;). Mijn ovitrelle was toen altijd rond 6 DPO me lichaam uit, 8 dagen na het zetten :D. En toen werd ik voor gekkie verklaard hier en me zw testen konden verkleuren van de HCG injectie (terwijl me testen allang negatief waren incl. bloedtesten).

ACh maakt niet uit, maar ben bliiiiiijjjjjjjjjjjj dat je ovu test lekker donkerder kleurt meid! Ik hoop zoooo onwijs erg dat je straks eindelijk zwanger bent! Jij wacht ook al te lang!!

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dat weet ik ook zeker! Vanaf 30 is een eitje goed te bevruchten. Mijn eisprong waardes waren rond de 57.9 vaak :D. Dus is super Sammie!!

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
  6. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey babii

Ja dank je
    Ik ben echt zo trots kan wel janken om blijdschap
    Vandaag lekker rustig aan gedaan

Alleen strax ff een paar wasjes opvouwen
    (lang niet gedaan :):):):):))

7. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Tijgertje , wat is hij lief :D

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hahaha Tijgertje,

Hij kijkt ook zo trots van: Mama kijk mij eens! Echt een ontzettend lief filmpje (wat is het btw een mooi manneke).

Succes met de was opvouwen, heb daar z'n hekel aan :(. Ik moet zo naar me eerste afspraak met een ander ziekenhuis i.v.m. verhuizing dus even naar de gyn omdat ik nu Menopur spuit en moet toch weten hoe of wat daar :D.

9. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Hey meiden,

Hier net gebeld en ben helaas niet aangenomen :(

En voor de 2 de keer afgewezen wegens geen ervaring in het vak .

10. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    *breekt in*

Balen Kim!

Sammie, dit heb ik op internet gevonden. Hoop dat je er wat aan hebt...Succes!
    Meestal wordt in het ziekenhuis een bloedonderzoek verricht om te kijken naar de hoogte van het hormoon progesteron. Dit onderzoek moet halverwege in de tweede cyclushelft plaatsvinden, dus ongeveer zeven dagen na de eisprong. Als de hoogte daarvan voldoende is kan men gevoeglijk zeggen dat alles wat daaraan vooraf gegaan is in die cyclus ook goed geweest is. De waarde moet ten minste ongeveer 32 nmol/l bedragen. Als de waarde tussen de 16 en 32 nmol/l bedraagt is er wel sprake van luteinisatie, maar hoeft er niet noodzakelijkerwijs sprake geweest te zijn van een goede ovulatie. Omgekeerd is een waarde tussen 16 en 32 nmol/l meestal het gevolg van het feit dat het onderzoek op het verkeerde moment in de cyclus is verricht, zodat je het niet met zekerheid kunt zeggen.

*breekt uit*

Liefs

11. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Och Kim wat sneu.
    Knuffel van Zij ;)

12. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Hey meiden,

Ik heb niet meer getempt sinds zaterdag en toen was mijn temp 36.8...

Sammie meid, je temp dat kan op een innestelingsdip wijzen (ik duim hoor) en die streep op die ovu-test, hoop dat je binnenkort zo'n streep hebt op een zw-test

Kim meid ook voor jou hetzelfde gewenst hoor

Hier: raar gevoel in mijn buik (kan het enkel omschrijven als vlinders in de buik)

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Yaraah hoe gaat het met je??
    las iets dat je ei ws nog maar kort geleden is geweest??
    Je had toch tempkaartje?? en duidelijk ei of ben ik mis??

14. Nala81

Nala81 Niet meer actief

Goedemorgen dames!
    Het is nog heel vroeg maar ik heb dus al getempt (standaardtijdstip voor mij) en mijn temp is 0.2 graden gestegen.
    Ik denk(lees:hoop) dat mijn eisprong is geweest.Wanneer ik een 2de stijgende temp ingeef op de volgende dag dan geeft FF een kruisje.

Zou het?

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hallo hier weer iets een stijging.. dus ei is echt wel geweest

FF geeft geen kruis maar komt ws door de hoge temp in het eerste deel van de cyclus (door de clomid)

16. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    @ricmar: ja ik was best zeker van mijn eitje door die ovutestjes, maar mijn temp wees daar niet echt op... dus blijkbaar duidde die licht posi test van zondag 25 april dus op een LH-piek...

ik duim voor jou meid dat het deze keer heel goed komt deze keer

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Ricmar: succes op het wachtbankje!

nala: ik hoop met je mee dat je ook op het wachtbankje mag.

Mijn temp is nog mooi, maar zegt nog niets natuurlijk.

fijne dag vandaag!

18. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Nala mooi zo morgen weer een stijging he;)

Ricmar, Juffie en Yaraah succes op het wachtbankje.

Laurise al getest?

19. tinkywinky

tinkywinky Actief lid

10 sep 2009
    303
    0
    0
    NULL
    Poeh Nala je vraagt me nu wat hoor haha.
    Ik denk dat dat bij iedereen anders aanvoelt, maar bij mij was het zo dat ik voor mijn ei echt dagen het idee had dat het open was. De opening voelde een beetje ovaal.(idd de opening op dat bobbeletje aan het einde van de tunnel hihi)
    Op een gegeven moment zat het wat hoger (wat ik in eerste instantie niet door had) en de opening voelde ronder van vorm en leek de gang naar binnen toe ook wat opener te zijn. Het leek ook wel of het randje van de opening iets naar buiten gekrult stond. Maar allemaal zo minimaal dat je gewoon denkt je te vergissen en dat het niets is.
    Je leest op internet dat je het goed kunt voelen, maar ik vond toch dat het verschil zo minimaal was dat ik het bijna niet had opgemerkt.

Je tempie ziet er mooi uit meid, als je nu zo hoog of hoger blijft, dan zou je kruis inderdaad bij de laatste dip kunnen komen staan.

Sammie ik heb geen flauw idee wat die waarde verteld, maar niet meteen panieken hoor. Alles is mogelijk.

Kim wat jammer toch he. Op jonge leeftijd zo'n berg ervaring mee brengen kan niemand, dus wordt vooral niet boos op jezelf.
    Ergens wacht er een leuke baan op je.

20. Ik kom hier heel ff ego binnenvallen, want was er deze maand niet zo heel veel mee bezig ivm sollicitaties

Maar vanochtend voelde ik me een beetje raar, vannacht moest ik eruit om te plassen (anders nooit)
    Gister heb ik mijn nieuwe ovu testjes binnen gekregen en vanochtend 1 gedaan.

Dit is het resultaat
    Bekijk bijlage 69756

Deel Deze Pagina