Voel je je ei al aankomen? Bij mij gingen de ovulatietesten (sensitest) ineens van dik negatief naar dik positief. Vol blijven houden hoor met testen. Anders 2x per dag? En niet te veel drinken voor de test. Heb ik ook ergens gelezen. Hoop dat je ei snel komt! (voel me net de paashaas)
Hoi! ! ! Sammie en Kim, jullie kaartjes gaan nog steeds goed. Yaraah, balen dat ff je terug zet, maar het ziet er nog goed uit. Jopa, mooi kaartje zo! ricmar, beterschap! ZvdH, applaus voor Mees! ! ! En goed je energie blijven verdelen... Hier vanmorgen 36,9. Als ie net zo hoog is morgen zet FF mijn ei op dag 13. Ikzelf denk aan dag 15. We zullen zien.
Dank je Maranka goed he! Ik ga nu even blazen meiden, so houd de toverstokjes in de lucht en ontvang: PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF En nog een beetje hcg: hcg, hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg, hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg, hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg, hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg, hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg, hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg, hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg, hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg, hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg, hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg Slaap lekker meiden en fijn weekend
Goedemorgen, Even snel een berichtje hier. Heb om 6.15 getempt en hij was 36,8 . (normaal 9 uur tempen) Daarbij heb ik ook elke keer ongi krampen. Dus ik denk dat ik ongi ga worden . Hoe is het met de rest van de temps PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
goedemorgen mijn temp was deze ochtend 36.9 dus vind het nog steeds goed gaan, hopen dat het zo blijft hé Kim meid je hebt wel wat vroeger getempt dus dat kan wel beetje verschil opleveren hoor. duimen dat je gewoon niet ongi wordt meid
Goedemorgen, Temp nog steeds 37,1! @Kim je hebt idd vroeg getempt, kan echt wel verschil maken. Duim voor je @Yaraah, nog steeds een mooie temp, wanneer ga je weer testen? @ZVDH, dank je wel, heeft goed gewerkt, enne HCG is gevangen hihi @Sanzon, klinkt goed, ik heb het warm (ja bij vlagen) maar IJSKOUD! Brrrrrr, zelfs sokken aan in bed! @Sammie, hoe is je temp? @Maranka, ik denk dat je qua gevoel over wanneer je ei klopt. Dat denk ik eigenlijk ook! Succes met wachten op het wachtbankje! @all, fijne dag vandaag! Bekijk bijlage 49484
Mop je weet dat je dan veel lager met je temp zit dan hoort he? dan moet je er minstens 0,2 of 0,3 graad bijrekenen (per uur een graad) ... Dus dan valt je temp nog wel mee toch ?
hoi dames, sorry dat ik zo inbreek maar wie zou dr ff naar me kaartje willen kijken? Is dit een lange innestelings dip of wordt ik veels te vroeg ineens ongi? Ik word na me ei altijd 14 a 15 dagen later ongi. Maar als ik me temp nu zie ga ik twijfelen. Als die zakt krijg ik op de dag zelf altijd mijn duivels.Had gehoopt die vandaag omhoog ging. alvast bedankt voor het kijken....
Lijkt me stug dat je nu al ongesteld gaat worden mamavan3. Je zit pas op 9dpo. Het zou kunnen, maar als je normaal een LF van 14 a 15 hebt, dan lijkt het me dat dat nu ook weer zo zal gaan zijn. Yaraah je gaat nog goed zag ik! Kim zet deze temp even op discarted meid, want dat is wel een heel groot tijdsverschil. Jopa wat een mooi tempje hebt je zeg, zo lekker stabiel op 37.1 Ik zit nog steeds te wachten op wat mijn temp gaat doen. Blijft hij wild schommelen of zal hij gaanderweg wat rustiger worden?
kim je heb inderdaad vroeg getempt. dus misschien niks aan de hand. jopa die van jou blijft nog mooi stabiel yaraah hij blijft hoog hier weer terug naar de 37. nog 1 of 2 dagen wachten...
Goeie morgen meiden. Het ziet er toch wel goed uit hoor de temps. En Kim, je hebt idd vroeg getempt (waarom eigenlijk ), dus morgen gaat ie vast weer omhoog. En tja, jij kent jou lichaam het beste, dus of je ongestelheids krampen hebt, dat weet ik niet. We duimen gewoon door. Maranka, hoe zit het met jou temp?
Eindelijk een temp daling hier! Vanochtend negatieve ovutest, maar was eigenlijk te vroeg op de ochtend om goed te testen. Als ik vanavond thuiskom tussen 5 en 6, test ik nog een keer. Mijn papiertje waar ik de ovutesten op plak begint vol te raken, dus mag wel een keer positief worden De volgende keer (over een maand of 10 ) zal ik pas op CD 18 beginnen met testen, en gewoon iets vaker klussen voor die tijd. Kim: ik hoop dat je niet ongi wordt. PFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFF De rest van de temps ziet er goed uit!!! Dit wordt een goeie maand! Tinkywinky: ik hoop dat je temp wat meer stabiliseert! ZvdH: thnx voor het blazen en het strooien! Fijn Mamavan3: het kan nog alle kanten op, ik hoop dat het idd een innestelingsdip is. Je zit nog maar op 9 DPO, en bovendien op CD 24, terwijl je cyclussen hiervoor 38 en 30 waren. Ik zou het raar vinden als je ongi werd. Ik hoop dat je temp binnenkort weer omhoog gaat! Maranka en Sammie: hoe is jullie temp? Sanzon: wanneer ga je testen?
Ik heb zo vroeg getempt omdat we naar me moeders verjaardag zijn in zoetermeer Die was gister Jarig dus vandaar .