Juffie,Spijkervrouwtje en Kim, ja, zeg dat tegen die temp.van mij dat het omhoog MOET blijven.Eindelijk dan! Van harte met het aanbod vd woning. Tinkywinky, perfect hoe je het uitgelegd hebt. Dat is een uitleg waar ik van op aan kan! Ik had de indruk dat het vandaag een beetje open was..Maar ja, dan is mijn eisprong dus al voorbij gezien de stijging he.Dank je wel .
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Sam en Ik hebben net het huis bekeken, en we waren beide verliefd! Zo mooi en goed onderhouden! We konden de zeil (zo goed als nieuw) rolgordijnen (hele huis) ,planken, afzuigkap, alle lampen en accesoires (kleine dingetjes) overnemen voor maar 100 euro! We kunnen er gewoon direct in! Dus we nemen het huis! Ben echt super blij!
energy gefeliciteerd Kim gefeliciteerd met je huisje Sammie kom op kaartje ziet er goeduit ego hier alweer steekjes die ik normaal ook elke maand voel na mijn ei...
goedemorgen ik snap niks van mijn temp... hij wil maar niet omhoog hoe is het met de temp van sammie en kim??
goedemorgen! Kim: gefeliciteerd zeg! Super dat jullie er direct in kunnen! Ricmar: wat gek ja die temp van jou
Ik zag een streepje bij iemand? Dan ga ik je natuurlijk even gefeliciteren he *geeft via de pc 3 kussen op de wang* Whiehoe Nala, wat een temp vandaag zeg! Als je temp nu mooi hoog blijft, dan zit je ei dus op dag 44 of 45. (wat is de reden van je open rondje vandaag?)
Goedemorgen , Ricmar , hopelijk gaat je temp snel omhoog , ik help wel blazen . PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Hier is me temp weer 0,1 naar beneden gegaan dus 36,8 Allemaal bedankt !!
Nog geen nood Kim. Je temp zoekt waarschijnlijk de goede stabiele lijn Ben je in de wolken wat jullie huisje betreft. Zal wel super leuk zijn zeg. En druk druk druk. Ideeën etc etc heel fijn om daar mee bezig te zijn
Heb dag 18/19 ook wat ingevuld, alleen toen had ik niet getempt, maar als ik al mijn kaartjes terug kijk heb ik 9 v/d 10 keer 37.0 gehad Bekijk bijlage 70081
Wow Sammie en Kim wat een goede kaartjes dit moet iets moois worden voor de 2 zussen Wanneer gaan jullie testen Kim proficiat met je woning. Heerlijk al die nieuwe ideeen! Nu ook nog zwanger en een baan en dan is alles compleet Ricmar kom op jij moet nu ook mooi stabiel hoog worden
ja spijkervrouwtje ik snap het ook niet normaal echt duidleijk ei nu blijft hij vaag, ik heb zelf ei op zondag gezet(voorspelling van gyn was zondag of maandag) en ik heb zelf ei (tjes) gevoeld op zondagmiddag. dus moet wel zo zijn. maar ja waarom die temp niet stijgt?
zou het kunnen zijn dat er som nu nog een eitje springt? Je had toch meerder grote? Of kan dat niet meer door medicijnen (heb geen verstand van als ie medicijnen die jullie bij een IUI moeten gebruiken/spuiten)
ik had 2 grotere follikels en heb geen pregnyl gehad deze keer omdat gyn geen IUI wilde doen, en nu dus met omweg wel via via maar dat doet niet terzake. olgens gyn zou ei zondag uiterlijk maandag springen weet niet of eitjes altijd tegelijk springen of achter elkaar weet iemand anders het misschien??
Ricmar, als er een dubbele eisprong plaatsvind is dit binnen 24 uur. Mocht het weer eens niet goed gaan, en je hebt Pregnyl nodig, ik heb extra liggen.
moet een beetje lachen om dit berichtje..... Ik zie je al staan... met je zonnebril op..... dure bak..... blaffer op zak,...... je trekt je kofferbak open en wat ligt daar...... je hele handel===> pregnyl
Hahaha nee, zo bedoel ik het niet. Ik krijg de ene keer 1 setje, de andere keer 3. En wat over blijft kan ik naar de poli brengen zodat hun kunnen oefenen ermee. IK betaal ervoor (via zorgverzekeraar) dus dan maak IK ook uit wat ik ermee doe. En dan geef ik het liever aan iemand die het nodig heeft, en ik lang genoeg ken dat het ook daad werkelijk daarvoor gebruikt word. Dan dat het voor een of andere demonstratie word gebruikt voor vrouwen die het nog moeten leren Want het word namelijk niet echt geïnjecteerd, maar bij ons gewoon op de grond gespoten bij de oefening . Niet dat ik iedereen zo geef hoor Maar meis, hopelijk is het niet meer nodig want het mag weleens tijd worden voor je!