Haha die Kim, blijft stug een trapje bouwen. Babs hallo Yaraah zo'n tempdip geeft je toch even een teleurgesteld begin van de dag mee he. Maar, ik vind het nog steeds een mooie temp hoor. Wie weet is ie morgen nog hetzelfde of misschien zelfs wel 0,1 hoger. Je weet het niet. Ik heb vanmorgen niet getempt. Vind het niet zo'n fijn idee om dat stokkie ergens te steken waar smurrie kan zitten haha, juk.
Tinkywinky, als hij morgen nou hoger gaat dan ga ik weer verder met het trappetje Yaraah, neee niet doen hoor je houdt het vol je hebt een mooi temp kaartje .
Een oorthermometer is wel wat minder betrouwbaar zeggen ze. @ZijvandeHoek, ik temp wel maar niet elke dag. En ik zit even op een leen computer dit weekend dus kan het niet invoeren in FF ( ww kwijt) Mijn temp was vanmorgen 36,7 dus een voor-ei-temp. Gelukkig maar want Paranka komt vanavond pas thuis.
Yaraah, wie weet een late innestelingsdip. Ik heb meer zwangerschapskaartjes gezien hoor met meerdere dippen in de LF. Kim, blijft een mooi trappetje en 37,1 is een prachtige temp.
Aha, op die fiets. Ik blaas nog even voor degenen die het hard nodig hebben hoor, komt ie: PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
kim je gaat mooi.... hoe's je temp vandaag???!! mag ik je trouwens een tip geven.... ik ben nl. zo bijgelovig als de ...... maar haal eens lekker dat zinnetje onder je handtekening weg.... je bent namelijk helemaal niet aan t wachten op eerste ongi....!!! ik was met met tweede ook gelijk na stoppen zwanger... dus ....
Goedemorgen, Yaraah , mooi zo en nou volhouden zo Seth, is goed ik zal me zin weg halen , had gister erger ongi krampen en nou nog een beetje last van . Maar me temp is vandaag weer 37,1 dus hij blijft mooi stabiel .
De temps gaan lekker. Goed zou! Maranka, hoe zit het met jou temp vandaag? Gaat dat lukken en ook weer kan je ff alweer gebruiken met je eigen comp?
hoi dames hier is me temp vandaag gezakt maar voel geen duivels aankomen , meestal spot ik bruin en de dag erna zakt mijn temp nu niks gisteren wel een paar hevige steekjes links en rechts en dat was het zou het miss een inesteling kunnen zijn ? alvast bedankt voor jullie reacties x
Goeiemorgen meiden! Ik moet zeggen: ik vind het maar niks zo. Twee verschillende topics op 2 verschillende stukjes van het forum.. Het schiet niet op! Ik weet niet meer bij welke ik nu iets moet zeggen en ik wil niet alles dubbel zeggen, want dat is stom. Zullen we gewoon vergeten dat we off-topic aan het praten waren en gewoon doorgaan zoals we altijd deden? Er gebeurt verder toch vrij weinig in het temperatuur-forum (dat was nu juist zo fijn, want dan kon ik jullie snel vinden)! We kunnen op zich wel de naam van het onderwerp veranderen van: "Temperatuurkaartje 1-1-2010 Deel 3" naar "Toverstokkie!" Maar ik vind het zo echt helemaal niks!
Het is wel even wennen vind ik, babyproject. Twee topics. Kim, mooie temp. Yaraah, goed zeg dat je temp weer omhoog is! Yolandabenny, hoop voor je dat het een dip is.
YES wat goed Maranka! PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF En wat al die topics betreft, moet zij even wat bekennen. Zij heeft een topic geopend wat betreft de meiden die net zwanger zijn en uit dit topic dus komen. Dus bij zwangerschap clubs net als de voormalig tempmeiden. Misschien is het gewoon handig DIT topic aan te houden en dan komen wij spieken en kletsen en blazen en duimen, tot jullie naar ons topic kunnen komen. En we zitten klaar voor jullie hoor. Het is lastig om over bepaalde dingen te praten, terwijl anderen (jullie dus) nog zo hard aan het 'vechten' zijn om zwanger te worden. Wil jullie geen pijn doen, maar ik wil mijzelf ook niet te kort doen, als je begrijpt wat ik bedoel he. Zo maakt het het misschien wat minder ingewikkeld. Wel anders, dat geef ik toe. Dus ik en ook de anderen komen jullie hier gewoon lastig vallen hoor. Maar zo blijven er voor het gemak, 2 topics in gebruik en niet tien. Dat wordt te ingewikkeld. So meiden. Zij gaat even voor gij blazen hoor: PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Liefs, Zijvandehoek