pff blegh zeg, vind t echt shit voor je als t niet raak is hoor, je temp ging zo lekker.. dikke knuf meid!
hier nog geen ongi wel veel bruin gehad vanmorgen maar verder weer niks ja buikpijn vanmorgen en nu pijn in de liezen
Hoi iedereen, Sommige van jullie kennen mij denk nog wel. Kom even kijken hoe het hier is. Met mij gaat het niet zo goed. Twijfel op moment (al weken) of eigelijk wel een kind wil. En die twijfel maak mij in de war, omdat ik nooit lievers wilde dan een kind. Zit zelf ook weer te denken weer aan de pil te gaan, maar vind het zo moeilijk. Weet op moment gewoon niet wat ik wil. En waarom dit zo komt weet ik ook niet, of ik nu echt twijfel, of dat het komt dat het zo lang duurdt, ik weet het niet.....
*blaast de temp van ricmar en de andere omhoog * PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
merels ik snap je twijfel... maar geloof me ooit komt ook jou moment,, hou vol.... al is het soms erg moeilijk ego zie temp kaartje
Hier is de temp ook niet echt omhoog gegaan, ook al ligt t bij mij anders natuurlijk.. merk wel dat ik ergens wel hoop dat t raak is... denk toch straks weer ff balen als de ongi doorzet..
Idd toch ff een baalgevoel, al was t maar zo een kleione kans dat t raak was.. Ben net begonnen te bloeden... Van de week t gesprekje maar met mn manlief gaan hebben over wanneer we weer gaan proberen.
Dankje voor je reactie! Weet op moment gewoon echt niet wat ik wil. En zit ook sterk te denken om weer aan de pil te gaan. Vind het zo moeilijk, waarom twijfel ik nu zo ????????????????? Misschien dat even rust met de pil wel even goed doet denk, kan ik even rustig bedenken wat ik nu wil.
Hey meiden ff een vraagje.. Vanmiddag heb ik dus wat gebloed, maar vanaaf is dat weer opgehouden, tot nu toe weer helemaal niks geen bloed.. Moet ik nou vandaag alsnog als eerste dag van de cyclus zetten of moet ik voor vandaag spotting neerzetten omdat t niet heeft doorgezet? Slaapse alvast voor straks!
Trishka ,was het echt bloed of was het een beetje bruin . Als het echt rood is dan kan je hem gewoon op de eerste dag houden en anders even op spotting zetten . Jij ook alvast weltrusten
Hey kim hoe is ie met jou dan meid? Was echt rood dus dan hou ik die wel gewoon als dag 1 aan, thanks! Vandaag is t bloeden weer terug en meer, temp ook weer goed omlaag dus das op zich wel mooi . Hoe is t met de rest van de temps gesteld? Meiden nog plannen met dit mooie weer ?
Trishka , ja gaat goed hier druk bezig met inpakken voor de nieuwe woning Dus ja zit ook niet heel veel meer op zw , en moet straks nog van alles regelen met de papieren overgooien naar ons nieuw adres . En als het goed is is de sleuteloverdracht en contract tekenen op 26 mei . Vandaag heb ik wel weer me eerste eggwhite gespot en begin dan ook met de ovulatie testen . Dat is wel mooi dat het door is gezet en dat je temp omlaag is gegaan . Zit je tenminste ook niet zo in onzekerheid Wat ik met het mooie weer ga doen inpakken Hoe is het verder met iedereen
Heel veel plezier en succes met de bezigheden in jullie huisje en ook met al het papier werk. Het zal vast fantastisch mooi worden. Enjoy!!
spannend hoor kim, is allemaal snel gegaan he met t huisje, volgende week de sleuteloverdracht, echt leuk meid! Niet vergeten te klussen he met die drukte hehehehe ! Hoop dat t na volgende weke ook nog mooi weer is, kun je er tenminste van genieten!
Brrrr, het is hier opvallend koud meiden Maar ja, dat mag voorlopig nog even en dan ... HUP omhoog en hoog blijven. Hoe is het met jou Sammie?