Hihi, ja zeggen ze in het andere topic waar ik actief ben ook al! Ik geloof jullie meteeen haha..... nu hopen dat het ook op iets kan wijzen (dat is helaas nog niet te zeggen toch?) Ik heb deze ronde aloe vera sap gedronken, dus heb extra hoop! Iemand van jullie ook bekend mee??? Andere kant vind ik t niet erg als ik het deze ronde nog niet zo is... want heb rond de nod erg veel feestjes en ik ben bang dat ik mega misselijk zal zijn, gezien ik heel makkelijk, vaak en snel al misselijk ben en dan zullen ze het denk ik opmerken.... EN dat willen we natuurlijk niet hihihi.... MAAARRR LAAT HET MAAR WEL ZO ZIJN hihi....
nee helaas, garanties geeft een mooi kaartje niet..... Aloe vera sap? nee geen ervaring mee... zou dat moeten helpen...... verder Niet op voorhand gaan denken dat je misselijk gaat worden hoor..... en als je misselijk wordt is dit vaak ook pas iets later.... en niet gelijk rond NOD..... verder heerst er momenteel van alles... buikgriep enzo... dus is altijd wel een smoes te verzinnen
Ja hahah dat klopt... en ach ze zijn het wel beetje gewend bij me, maar toch, niemand weet dat we er mee bezig zijn maar toch heeft iedereeen het er elke keer over tegen ons we stralen het uit ofzo hahhaha.... Aloe vera sap, ik heb nu al aantal mensen gehoord die het gebruikte en die kort daarna zwanger waren, van de 5 zelfs3 meteen de ronde erna... dus ik dacht ach het proberen waard Je moet stoppen op dag van je ovu, daarna kan het juist weer zorgen voor miskraam.... Heel tegen strijdig spul dus hihihi.... Vruchtbaarheid verbeteren Aloe Vera Sap Het drinken van Aloe Vera sap is goed voor vele lichaamsfuncties; voor het immuunsysteem, de spijsvertering en de geestelijke rust. Maar bovenal bevordert het de vruchtbaarheid bij zowel mannen als vrouwen. Bij de vrouw wordt het hormonaal evenwicht hersteld wat de cyclus te goede komt. Een heel kwetsbaar stadium van de zwangerschap is de innestellingsperiode. Aloe Vera sap zorgt er voor dat de ontvankelijkheid van de slijmvliezen van de baarmoeder wordt verbeterd. Hierdoor wordt de kans dat een eitje zich goed kan innestelen groter en heeft een zwangerschap meer kans op een goede afloop. Bij de man helpt aloe vera de kwaliteit van de zaadcellen te verhogen. Bron: Mat Care * niet gebruiken bij zwangerschap of borstvoeding
Tja vraag me altijd af...met zulke onderzoeken of ze anders ook niet gelijk zwanger waren geworden.... Ben met mn eerste door pil zwanger geraakt... met tweede ronde 1.... en nu ronde 2...... zonder speciale dingen.... hmmm stoppen op je ovudag.... ben ik blij dat ik het niet gebruikt heb.... had zowel bij tweede als nu een eisprong van 12/13 dagen eerder als normaal..... waar zelfs FF over twijfelde.. zou ik het een beetje een eng idee vinden.....
Ja indd, dan is het niet zo slim! Oooh leuk, jij gaat nu voor je 3e wondertje dus? dit word ons eerste wondertje... daarom vind ik alles zo nieuw en onherkenbaar enzo hihi.... Maar tjah of het werkt zullen we nooit weten natuurlijk.... maar ik vond het wel iets om te proberen
uhhhh tja derde wondertje is dr al hoor..... hahaha duidelijk aanwezig soms.... (zie banner) ben hier een "oudgediende".....zo zijn er meer.... alleen kijken we... en schrijven we soms mee.... Zeker omdat een paar dames hier veel te lang blijven hangen....
Goedemorgen , Juffie , jeej een ei !!!! *Blaast de temp van trishka omhoog * Zus , ziet er mooi uit . Mandii , welkom !! *Zwaait naar alle zwangeren * Hier mijn kaartje : Bekijk bijlage 76505 Ik denk zelf dat ik ongi ga worden
Heej kim, Hmmm, dat ziet er indd niet heel hoopvol uit... Ik duim dat het anders is dan dat het lijkt
hmmm kim.... op je kaartje ziet het er wel zo uit ..... maar goed... morgen kan het opeens weer anders zijn...
Heej, jouw kaartje ziet er best oke uit al zeg ik het zooo... voor het beetje wat ik er vanaf weet..... hihi Wat denk je zelf? Ik heb nu sinds een uurtje op de plek waar ik altijd een ongi gevoel heb een hele vreemde onherkenbare buikpijn..... zou niet weten waardoor dit kan komen..... vanmiddag had ik zelfde plek speldenprikjes gevoel maar dit is nu over....
goeiemorgen meiden, denk ga ff kijken hoe t met de temps is hier, kim hoe is je temp vandaag? mandi, je temp is iets omlaag vandaag, is t open bolletje door te weinig slaap of andere tijd getempt als normaal? Hier hele korte nacht gehad en wat gedronken dus weet niet of mn temp betrouwbaar is .
Heej Heej,, Uhmz,, ik ben gister om 22.30uur naar bed gegaan (normale tijd voor mij.... maar ik werd 4.50 wakker en kon gewoon NIET meer in slaap vallen.... Vandaar dat open bolletje.... Wat denken jullie zal die temp dip dan wel kloppen???? &zal het een innestelings dip kunnen zijn dan dus? Ik temp normaal ALTIJD om 6.45 uur daar zet ik altijd de wkaker op, ook in het weekend hihi..... ik heb toen ook nog ff getempt maarjah toen was ik dus al een hele tijd wakker hihihi.... dat ws 37.06. Ik hoor graag jullie mening erover! Liefs...
Heej Heej, Ik zie dat FF nog geen ei heeft gevonden bij je, denk jij hier hetzelfde ove? Heb je m altijd zo laat?? Liefs
iedereen heeft volgens mij een kort nachtje he.. Sammie balen dat de temp wat omlaag is.. hoop echt voor je dat ie morgen weer gewoon hoog is.. mandi, ik heb echt geen idee, dacht eergister eipijn te hebben, maar volgens mij ga ik nu alweer ongi worden(heb roze verlies met afvegen) dus dat zou denk ik geen ei betekenen deze ronde.. ik kijk t nog 1 ronde aan hoe mn cyclus is, anders ga ik ff naar de gyn voor overleg.. zou nu toch na 2 cyclussen wel weer een beetje normaal moeten worden toch?
Goedemorgen , Ook hier is het niet goed, ik gok erop dat me ongi vanmiddag doorbreekt. Als ik nu ongi word dan heb ik een LF van 11 Bekijk bijlage 76670 Juffie , je kaartje ziet er mooi uit . Mandii , het maakt volgens mij niet zo heel veel uit hoor als je iets eerder tempt . Trishka, heb je ondertussen nog niet je ei gevonden
Mij is verteld dat je een LF van mnstens 12 moet hebben voor een mogelijke innestelling, maar ik weet natuurlijk niet of het ook echt zo is Balen meid!! Knuff