Wat vinden jullie van mijn kaartje. Ik ben zelf nu 4 maanden bezig met temperaturen en elke maand ziet hij er anders uit. Ik heb Clomid gebruikt op dag 3 t/m 7 en een positieve ovu test op dag 14 en pijn in de buik.
Bedankt allemaal voor jullie reactie, ja FF heeft eisprong op dag 35 neergezet zoals jullie al dachten. Baal ontzettend dat ik zo'n lange cyclus heb, moet waarschijnlijk met onderzoek afzeggen.. Kan het bruinverlies ook gehad hebben omdat ik vrijdag onderzoeken had gehad en zaterdag daardoor van slag. Gefeliciteerd juffie!
mananok, je weet zeker dat je ei op dag 14 was? Het lijkt erop alsof ie op dag 20 was... en anders is het een "3 fasen kaartje... wat een goed teken kan zijn" mijn temp is vandaag weer omhoog... kan van alles zijn geweest gisteren maar ik hoop natuurlijk innesteling
Ik heb op dag 14 een ovutest gehad, mijn temp zakte en ik had pijn in mijn buik. Op dag 20 had ik een negatieve ovutest. Ik heb geen idee. Ik hoop dat ik op dag 14 mijn ei had omdat we op dag 19 voor het laatst geklust hebben.
ok, dus als het dag 20 is is het ook nog niet zo slecht toch? Dag 19 is een goede dag om te klussen als je op dag 20 je ei hebt! Nou meid, succes met geduld hebben!
ik hoop het marloes. Ja je temp is iets naar beneden vreemd... maar het ziet er nog steeds goed uit vind ik!
niet zo vreemd, denk ik... ik denk, morgen nog 0,2 omlaag en dan de dag erna onder de rode lijn... maar je weet het nooit he...
o jij hebt echt een korte lf zie ik... nou meid ik hoop het toch niet voor je... een klein kansje is ook een kansje toch?
jammer Laurise... Ik denk dat je idd bloedverlies kan hebben. Alles is daar zo goed doorbloed, dus een beetje bruinverlies heb je al snel denk ik. heb je nog wel 'n kans nu? of niet meer goed geklust?
ja, een dag of 11... ga de volgende ronde netjes mijn etos pilletjes slikken, misschien dat de periode voor mijn ei dan ook weer wat korter wordt
ja ik hoop het voor je! Maar ik hoop eigelijk nog meer dat er geen volgende ronde komt... (of nou ja pas als je voor nummer 4 gaat )
Goedemorgen allemaal... Deb, nog niet wakker zie ik... ben benieuwd naar je temp. Hier iets omhoog weer.
@Marloes Denk dat ik bruinverlies had door de onderzoeken die ik die vrijdag ervoor heb gehad.. Nou manlief was drie weken weg voor zijn werk en kwam dag 36 thuis... dus dan is het te laat he als je dag 35 ei hebt gehad...