Sammie, meisje, je bent de voornaamste reden waarom ik hier af en toe nog kom gluren. Maar snap hoe je je voelt. Zeker als er opeens een aantal zwangeren zijn en jij zit er niet tussen Ik ben blij dat jij je andere topic nog hebt en natuurlijk je zussie! Ik hoop je snel te zien op het toverstokkie forum!
Kimmie: een positieve ovutest! Veel plezier met klussen! Voor de zekerheid vandaag EN morgen doen he?
Hé meiden, ik lees hier soms ook nog mee. Alleen zie ik niet veel meiden van 'vroeger' meer. Vooral Sammie volg ik dan ook hier. En meid, ik weet niet of het mag of dat je het kan.... Maar ik zou lekker stoppen met tempen. Ik ben ook gestopt en het geeft zo'n rust! Knuffel!
Ik temp niet meer Afgelopen rondes alleen na ei en sinds deze maand helemaal niet meer. Hoe gaat het met jou?
Sammie: ik hoop ook dat je heel snel zwanger bent!!Zal voor je duimen!!Heel veel succes vandaag om 15uur!!Spannend! Zwangeren: gefeliciteerd! marloes: balen van je ongi maar nieuwe ronde nieuwe kansen!Leuk wel dat we weer samen bezig zijn om zwanger te worden, tot nu toe zaten we steeds samen in topics te kletsen om zwanger te worden!Ben benieuwd of we nu weer samen zwanger zijn! Mijn tempkaartje, zie link hieronder
Mooi. Hoop dat ze (of in elk geval 1) binnenkort mooi gegroeid zijn en je een goede IUI hebt! (tenminste, je gaat nog een keer IUI doen toch?)
Veel succes met woensdag. Laat het wondertje nu maar komen he We denken allemaal aan je hoor, houd dat voor ogen. Veel geluk toegewenst + knuffel
het is stil hier..... rustige tijd van de maand? Succes Sammie... en ik lees wel hier... ook al schrijf ik niet altijd.....
Goedemorgen dames, Kunnen jullie misschien naar m'n kaartje kijken? Kan het zo zijn dat m'n eisprong roch later is geweest? Zelfs als ik de slijmpjes weghaal geeft FF alsnog dag 20 aan...
Meiden, ik ben helemaal kapot van vandaag en zal even voorlopig rustig aan doen en later reageren.. sorry.. Mijn verhaal: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/215709-sammie-de-mmm.html Voor wie mijn verhaal kent het laatste gedeelte is van vandaag.
Het spijt mij ten zeerste dat je zo behandeld bent. Eigenlijk geen woorden voor. Ik dacht dat het nu eens naar een positieve richting zou gaan, maar niets blijkt hiervan waar .... Ik heb al gereageerd in je topic. Heel veel sterkte.
Hallo allemaal, ik houd ook mijn temp bij, de vorige 2 cyclussen schommelde het heel erg en waren ze ook lang: 41 en 53 dagen. Nu bij deze cyclus erg stabiel. Ei gehad op dag 22, erg laat, dat was zo 13 Juni, krijg daltemp 2 dagen ervoor, dit keer 36.6 en dag na ei was temp 37.5 is sinds die tijd boven 37.1 gebleven terwijl gemiddelde temp 36.8 is van deze cyclus. Nu sinds 2 dagen veel ongi pijn, pijn in onderrug, vorige week was het al erg onrustig met prikkende stekerige pijnen ook in lies, geen afscheiding meer, puistjes zijn terug, met vlagen misselijk maar sinds 2 dagen echt zere boobies, kan er niet op liggen, vooral de zijkanten ertussenin doet pijn. Vandaag was mijn NOD als ik cyclus van 34 dagen aanhoud maar 14 dagen na ei is het pas zondag NOD... Wat kunnen jullie uit mijn temp halen?