Temperatuurkaartje 1-1-2010 Deel 3

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 30 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Dimmel
    Oke in ronde 1, wel balen dat je zo'n lange cyclus hebt want zo duurt het allemaal langer, je wil dan als het toch fout is naar een nieuwe kans!

@ZvdH ja dat is al een tijdje..spannend nog even en dan weten wij het ook..weten het nog meer mensen of alleen hij en zij?

@Marloes
    FF geeft toch je ei aan...??? De groene lijn is van nu toch?

Ik vandaag weer een hogere temp, temp gisteren weg gehaald omdat ik om 6 uur de ramen ben dicht gaan doen, toen weer gaan liggen en om 7 uur getempt.. nu weet ik niet wanneer ik nou mijn eitje heb gehad.. wat denken jullie? Gisteren (temp die ik weg gehaald hebt) 36.7.. Ga maar eens in mijn dossier kijken want gisteren bloedgeprikt voor ei

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    als ik zo naar je kaartje kijk, zou ik nu zeggen dag 21...

ja ik weet dat FF wel een kruis aangeeft, maar als hij afgaat op de positieve personatestjes dan is het dag 19, zet ik hem op advanced of research, dan gaat het kruis naar dag 22 of 23...
    maakt op zich niet zo veel uit hoor....

3. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja 22 bedoel je dan bij mij, je krijgt toch een kruis dus je ei als hij omhoog is, of heb je dan je ei op 21 pfff snap het nog steeds niet na 10 maanden haha, maar goed doen het bijna elke dag dus maakt het niet zoveel uit.. even mijn progesteron waarde afwachten, zie nog geen uitslag.. gisteren geprikt.

O oke je vult dingen in waardoor hij twijfelt of het kruis verzet, nee dat verschilt niet zoveel, gewoon goed blijven klussen :)

4. Laurise

Laurise Niet meer actief

Als ik morgen 37 invul komt de lijn op dag 21.. maar goed dan heb ik die 36.7 er niet bij..

5. Laurise

Laurise Niet meer actief

Hier iemand verstand van progesteronwaarde?

Uitslag 8.2 en dit staat erbij:

fol. fase 0.6 - 4.7
    mid. cyclus 2.4 - 9.4
    lut. fase 5.3 - 86.0
    post menop. 0.3 - 2.5

Wel of geen ei gehad?

6. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Klets me gek in drie topics :p :D
    Maar eh .. je hebt wel een rode kruis.
    En nu maar weer aftellen en de temp hoog houden.
    Pfffffffffffffffffffffffffff PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Pffffffffff
    PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
    Blaas 'm nog even omhoog voor je ;)

7. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Als je rond deze tijd maar flink sext, dát is wel belangrijk he.
    Dus om de dag kan elke dag worden.
    Succes YEAH :)

8. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ben even langs de gyn gelopen, waarde geeft aan dat ik nog geen ei sprong heb gehad of dat hij wel is geweest maar het eitje niet goed is.. hopen dat hij nog niet is geweest. We horen de 19de verder als we naar de gyn gaan *zucht*...

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wel handig, zo dicht bij de gyn werken... nog maar even door klussen dan... *blijft positief he*

10. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja zeker handig :) ja precies gewoon door klussen en weer zien...

11. marleen76

marleen76 Actief lid

27 mei 2010
    118
    0
    0
    Werk op de uitkeringsadministratie van sociale zak
    Hoogeveen
    Ik ben nog niet zo lang hier.
    We zitten u in ronde 3. Ronde 1 was gelijk raak, maar helaas heeft het niet zo mogen zijn. Ronde 2 hebben we even afgewacht, omdat pas later bekend werd dat ik een vmk had gehad. Wist dat zelf eigenlijk wel, maar was nog niet bevestigd door de vk. Moest dat uiteindelijk zelf maar opmerken door een neg. zwangerschapstest.
    Deze ronde ben ik gaan tempen en zoals het nu lijkt heb ik deze maand weer een ronde van 27 dagen, zoals normaal, want mn ei was op dag 13.
    Zie mn kaartje 2fa5e2 Ovulation Charts
    Onze klusdagen lijken aardig goed gepland te zijn geweest en nu is het maar afwachten hoe het gaat lopen.

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hoi Marleen, leuk dat je mee komt kletsen hier. Succes met wachten... hoop dat het snel weer raak is.

13. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Geduld hebben is een schone zaak, ALLEEN WEL ZWAAR KL*TE AF EN TOE 8)

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zo is het maar net...

hoe was trouwens je groei echo *lees net je onderschrift*

15. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Die was goed hoor. Dit spruitje is iets groter dan Mees was ... ongeveer. Mees was een klein mannetje, al verwachtten zij hem wel groter, dan hij werkelijk bleek te zijn.

3300 g met 48 cm lengte.
    De bouw van hem is een 'beer' bouw. Geen iel mannetje dus.

Deze spruit is nu 3,5 pond en het hoofdje van zij/hij is iets groter in omgang dan het gemiddelde. Ik ben daar wel iets 'onrustig' is een groot woord, maar wat staat mij te wachten zeg ik dan maar.
    Wil graag vaginaal bevallen dit keer, maar dit maakt het ook wel weer enger. Maar een ks is toch echt pijnlijker vind ik.
    Dus ... nou ja ... ik moet het maar afwachten hoor. Anders maak ik mijzelf bang voor ... nou jaaaa niets wil ik ook niet zeggen, maar toch :p

Ik moet eigenlijk de echo uitslagen bij elkaar leggen en vergelijken.
    Ben nu niet thuis, dus dat kan niet. En thuis weet ik even niet zo snel, waar ik deze papieren van toen heb liggen. ;)

Maar ja, alles is voor de rest goed, dus ik mag niet klagen.

Hoofdje naar beneden (Mees heeft heel lang rechtop gezeten) en er wordt veel gegraven voel ik.

En royaal vruchtwater, maar Hijvandehoek zegt dat dat eerst ook bij Mees het geval was en ineens was het te kort.
    We gaan het zien en beleven. ;)

16. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    toch wel spannend hoor Zij, nog ong 10 weekjes en dan hebben jullie je frum in jullie handen! en de bevalling, t zal denk ik wel goed komen meis.. ik heb al t vertrouwen in je!

17. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    We gaan het zien meis.
    Hoop in ieder geval dat ons spuitje niet met 42 weken komt óf gehaald wordt. ;)
    Ook ik hoop op nog 10 weekjes.

18. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Zeg meiden die voor het eerst willen gaan tempen, gewoon komen hier he. Sommigen van ons zijn oude tempers en laten nog wel eens wat van ons 'horen'. Het is niet de bedoeling jullie af te schrikken of dat jullie denken, dat deze topic voor iets anders bedoel is ;)

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Goed zo Zij! en.. groot.. hier kwam de laatste 9 ponder er met 2x persen uit, kan zo maar he!

20. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    jippie ik heb een gestippeld kruis :D eindelijk! maar nu niet geklust op die dag :( maar goed als het door blijft zetten dan eindelijk naar ronde 2!

Deel Deze Pagina