het lijkt idd wel een patroon van een sprinkhaan. Ik denk dat het een kwestie van geduld hebben is meis. Bij de één gaat het wat makkelijker dan bij de ander. Onrust doet ook veel met je lichaam he. Je hebt een kl*te cyclus dat geef ik toe. Geef nog niet op! En misschien wat Marloes zegt, leg je stripje, of zet je potje bij je ontbijt en avond eten. Een vaste routine zeg maar. Good luck
Hm, het lijkt erop dat ik een 3fase kaartje heb. Ik hoop echt dat t raak is, kan niet wachten tot ik kan testen. Zit erover te denken morgen al een testje te proberen. Weet dat t vroeg is, maar denk dat ik anders geen rust heb....
gisteravond wel weer pilletje gehad dus...moet er echt aan gaan denken! Vanmorgen weer lage temp dus hoop dat ik snel ongi wordt...voel soms zoveel maar zet niet door of niks bah bah! als ik begin aug niet ongi ben ga ik toch weer naar de dokter dat ze maar wat doet want zit bijna op dag 100!
groot gelijk dimmel... dan kun je weer met frisse moed door naar de volgende ronde... Spannend Marleen, heb je al testjes in huis? Hier kunnen we weer van start dus zal weer netjes gaan tempen
Succes Marloes Dimmel, hoe lang is het ook alweer geleden, dat je gestopt bent met de pil? En was dit niet toevallig een prikpil? Bij mij heeft het toen bijna 2,5 jaar geduurd alvorens ik ongesteld werd. Als je de prikpil hebt gehad, zou ik zeker even de dokter/gyn inschakelen. Sterkte meis, geduld hebben (en zo lang) is NOT FUNNY of makkelijk
Spannend Marleen, heb je al getest? Balen Dimmel dat je nog niet ongi bent..groot gelijk dat je naar de huisarts gaat! Zit er goed uit Kim, nog drie dagen een hoge temp en je krijgt een mooi kruis. Hopen op een mooi bevrucht eitje. Spannend weer marloes een nieuwe ronde! Ik mag niet meer tempen van de gyn, mag ik nog wel kletsen hier..
Marloes en laurise , dank je Marloes , jij kan ook weer snel beginnen zie ik Laurise,als die morgen weer mooi hoog is dan heb ik al een kruis . Natuurlijk mag je hier nog mee praten, heb ik geen problemen mee. Mag ik vragen waarom je niet meer mag tempen ?
Kim: oke omdat hij zo hard in 1x gestegen is zeker. Dacht dat je altijd na drie dagen hoog kreeg maar inderdaad is hij bij jou wel erg hoog gegaan. Hahaha jullie hebben hier meer verstand van kaartjes dan ik, fijn hoor! Nou weer wachten en hopen dat hij bevrucht is! Ja natuurlijk mag je dat vragen, we lopen bij het ziekenhuis en ze hebben ontdekt dat ik aan de bovenkant endometriose heb waardoor ik veel pijn heb maar zwangerschap staat niet in de weg. Maar we zijn bijna een jaar verder en vanwege de endo moet ik ook snel zwanger worden. Dus verder onderzocht, nu hebben ze ontdenkt dat mijn eitjes niet goed zijn. Deze maand moet ik 3x bloedprikken voor mijn ei en gyn vind dat ik nu genoeg kaartjes heb en dat ze ziet dat het onregelmatig is. Ook gaan hun het nu bijhouden in het bloed en het geeft je natuurlijk ook wat meer rust. Maar ja gyn zei ook als je geen goed eitje hebt maakt het ook niet uit wanneer je ei hebt gehad en word je een beetje gek gemaakt met je kaartje. Wel moeilijk hoor want als ik straks zwanger ben heb ik geen mooi kaartje... Marloes: oo dank je wel haha, gezellig!
@zij nee geen prikpil...ik ben in dec 2008 weer begonnen met femodeen en 16 april laatste pil gehad en toen 19 april laatste ongi gehad!
Dimmel , ik zie dat je ook femodeem hebt geslikt ik heb deze zelf een jaar of 2 a 3 geslikt , en ben tot nu toe elke maand gewoon ongi geworden .
haai meiden wat vinden jullie van mijn temp heb ook een vraagje mijn vorige lf was 8 dagen wat moet ik nu aanhouden
Ziet er nog steeds goed uit Flowertje, meestal is je lf hetzelfde maar goed inmiddels ben ik er achter gekomen dat dit niet bij iedereen zo is.. bij mij is het wisselend maar scheelt niet veel, bij mij een keer 9, 10, 11 dagen..
Ik heb al wel testen in huis, maar ga toch nog maar niet testen. Mijn man wacht ook liever tot mn NOD voor ik mezelf in de stress jaag met testjes die niets aangeven. Denk er wel veel aan en nu mn temp al weer wat gestegen.
@Flowertje Ik teste altijd de dag na mijn NOD om teleurstelling te voorkomen en sommige testen pas een paar dagen na hun NOD pas positief.. @Marleen Dat zou ik ook doen, het kan nog alle kanten op helaas. En anders ben je inderdaad teleurgesteld..
goedemorgen meiden, flowertje, pffffffff omhoog met die temp!!! zie een heel mooi kaartje van Marleen, super dat hij weer iets omhoog gegaan is. Dimmel... doet je temp weer gek meid... heb je ook niks aan he.