Maranka, heb even je vorige kaartje vergeleken met dit kaartje, is echt helemaal gelijk aan elkaar. Prachtig zeg. Alleen dit kaartje moet hoog en zwanger eindigen!
Maar je hebt in ieder geval een eisprong en een hele mooie cyclus gahad Kim. En dat is ook heel wat waard! Jopa, ja het was mij ook al opgevallen. Maar ik hoop wel op een andere uitkomst inderdaad dit keer.
Hoi meiden! Pfff... vanmogen een temp van 36.8 Maar ik heb nog een dag of 4 te tempen dus ik hoop dat ie weer omhoog schiet!
Misschien hele domme vraag maar jullie zullen het vast wel weten... Hoe zet ik mijn temperatuurkaartje in m'n banner???
Hoi Meiden, Zouden jullie even willen kijken wat jullie van mijn tempkaartje vinden. Zou ik echt zwanger kunnen zijn? Temp na ei erg laag maar heb wel vage negatieve testen zie fotoalbum. Trouwens waar mijn temp zo extreem hoog is is van de buikgriep. Graag jullie oordeel morgen ga ik nog een keer testen. Vandaag was temp weer 36,7 wel een uur eerder gemeten. Thanks xxx Joyce. Iedereen succes
In fertility friend: ga naar Sharing/ Homepage setup. Daar zie je bovenin een link naar je kaartje. Deze link zet je vervolgens in je handtekening als url. (in je profiel) Succes! (gebruikersinstellingen / handtekening wijzigen) Your Charting Home Page Web Address: 21d215 Ovulation Charts Change URL || Add Password || Preview || Get Sharing Code/Buttons (dit is van mijn kaartje)
Je temp is nog steeds boven coverlijn en positieve test krijg je alleen wanneer er HCG is gemeten, dus ik zeg GEFELICITEERD!
Daar is Zijvandehoek weer even. Zij haalt diep adem en ...: PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFf PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFf PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFf PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFf PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFf Oja, en ik strooi nog wat: hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg Kunnen jullie er een beetje meer door
*gaat er ook even instaan* (even snel ego berichtje... moet er weer snel vandoor) Was een dagje bij familie, mijn neefje wordt morgen 3 jaar, dus dat moest gevierd worden! Hier nog steeds geen positieve ovutest en temp nog steeds laag. Het schiet ook niet op, maar wij klussen vrolijk door. Ik ga weer. Even met mannetje en katten op de bank zitten. Tot morgen!