jopa ik hoef maar ca 10 minuten met de auto en ik hoef nog niet te spuiten. woensdag eerst om 9 uur weer controle enm dan donderdag eind van de dag of vrijdag iui zoals het nu lijkt
ja dat wel maar ben erg huiverig heb al heel veel miskramen gehad al 12 stuks , maar ze kunnen niks vinden waar t aan ligt bij mij. ik wacht t wel af....
Jeetje mamavan3, dan kan ik mij goed voorstellen dat je huiverig bent.... da's niet niks. Loop je in het ziekenhuis nu met zwanger worden?
nee niet allemaal 10 wel de andere niet ik heb een miskraam gehad van een 2 ling met 10 weken en me eerste kindje heb ik verloren met 20 weken. Me ander 2 kids zijn beide geboren met 33.1 weken en 32.6 weken dus ja waar het aanlicht?? is voor de artsen ook een raadsel @jopa, nee loop niet in het ziekenhuis omdat zwanger worden op de natuurlijke weg wel lukt bij mij maar zwanger blijven is een probleem...
hallo allemaal. hier ook temperatuur gedaalt 36,5 dus me ongi moet vandaag doorzetten. heb namelijk nog geen buikpijn. wel koppijn:x jopa je kaartje blijft mooi. kim jij dus ook ongi:x zijn hier nog meer meiden die lang bezig zijn?
Heftige morgen alweer meiden. Ricmar: ik duim en duim voor je. Het moet nu anders gaan dan de keren hiervoor. Yaraah: wat balen, wat balen voor je. Ik zou toch ook denken dat je ongesteld gaat worden. Is het niet vandaag, dan wel morgen. Sterkte met deze weer tegenvaller. Jopa: Zo, dat kan je weer eens een stijging noemen . Super fijn voor je Mamavan3: wat een heftig verhaal Hoe staat het ervoor met de rest van de temp dames?
Goedemorgen! Heb niet alles terug gelezen, maar Jopa, nog steeds een mooi kaartje! Yaraah en Sanzon, jullie kaartje ziet er niet al te best uit Mamav3, Wat naar van de miskramen en vroeg geboortes, kan het niet aan de baarmoedermond liggen, dat ze die kunnen sluiten? Ricmar, succes met de echo! Kaartje: Bekijk bijlage 49911
heb je echt een slecht gevoel...... of is het (net zoals Loe het had) er niet meer op durven hopen.... en stukje zelfbescherming.... Je kaartje ziet er mooi uit meid....... ik (en mag gerust zeggen wij allen) duimen voor je...!!
Wat vervelend dat je je niet happy voelt Sammie. Waar komt die onzekerheid vandaan dan? Je temp gaat heel goed, of ben je nu heeeeeeeel voorzichtig en kan je het niet positief voelen totdat je zeker weet dat het goed zit? Sterkte met je gevoel en ik duim nog heel hard voor je en blazen doe ik uiteraard ook.
Ik voel me gewoon hetzelfde als altijd. Temp kaartje gaat ook zoals altijd, dus ja waarom positief zijn...
Sammie, kom op meid! Zoals ik al gisteren schreef, je hoeft niet veel te voelen om toch zwanger te kunnen zijn. Je temp is nog mooi hoog. Natuurlijk is het afwachten, dat heb ik zelf ook! Blijf positief meid! Ik vind het in ieder geval nog een mooie temp!
@sammie, ik vind je temp ook heel mooi stabiel en dat kan heel positief voor je uitpakken, mijn duimen draaien voor je!
uhhhh misschien omdat je nu iui hebt gehad.... en dus meer kans omdat je niet met de allergische reactie van je slijmvlies zat..... maar begrijp het wel hoor..... We wachten gewoon met je mee.....
Maar kunnen ze in het ziekenhuis niets doen dat je ook zwanger blijft? Lees regelmatig verhalen (ook van meiden die veelvuldig miskramen hebben gehad) dat ze progrestoron bolletjes (schrijf ik het goed?) slikken om te zorgen voor een goede innesteling. Ik wens je al het succes van de wereld toe dat je binnenkort zwanger bent en blijft!
Dat weet ik niet, ben het medische traject uit gestat toen me ex en ik uit elkaar gingen we hebben toen een chromosomen onderzoek gehad en nog n ander bloed onderzoek en die uit slagen waren goed. Nu ben ik bezig met een donor en zit in ronde 1 ik wil het eerst zelf nog 6 maanden proberen en anders ga ik toch weer terug naar het ziekenhuis toe voor verdere onderzoeken.