lastig vallen???? ben nooit lastig... ik zie het meer als coaching.... ennuhhhh we houden plaatsjes vrij...
Ik vind het prima. Als jullie ons dan maar wel veelvuldig lastig vallen. Veel blazen en hcg strooien hoort daar ook bij overigens! ! ! En ik kan het mij heel goed voorstellen dat jullie een eigentopic onder zwanger worden hebben geopend! Fijn dat het cluppie bij elkaar blijft! En ik hoop snel bij jullie mee te kunnen kletsen.
AFSPRAKEN NOD LIJST 08 - 02 Kim1990 12 - 02 Jopa1000 Valentijnsdag:14 - 02 Sammie88 17 - 02 Maranka, NBroen 21 - 02 Babyproject DATUMLOOS: Tinkywinky ONS EIGEN TEMP-TOVERSTAF TESTMARATHON: Valentijnsdag: Sammie88, Maranka Zwangere Temp meiden: topic 1-1-2010: Seth, Zijvandehoek, Trishka, Roses, Loe, skatjuh87 Echo datum: 06-02: Seth, om 11.45u (pretecho) wat een lol 02-02: Trishka 11-02: Zijvandehoek, 2e echo (heeft al een kloppend hartje gezien!) 19-02: Seth, 10,15u - 1e termijn echo
AFSPRAKEN 01-02-'10: Maranka: afspraak HA 03-02-'10: Loe: Hysteroscopie Dr. Emanuel Spaarne ZH H'dorp NOD LIJST 04 - 02 yaraah 08 - 02 Kim1990 12 - 02 Jopa1000 Valentijnsdag:14 - 02 Sammie88 17 - 02 Maranka, NBroen 21 - 02 Babyproject DATUMLOOS: Tinkywinky ONS EIGEN TEMP-TOVERSTAF TESTMARATHON: Valentijnsdag: Sammie88, Maranka Zwangere Temp meiden: topic 1-1-2010: Seth, Zijvandehoek, Trishka, Roses, Loe, skatjuh87 Echo datum: 02-02: Trishka 06-02: Seth, om 11.45u (pretecho) wat een lol 11-02: Zijvandehoek, 2e echo (heeft al een kloppend hartje gezien!) 16-02: Skatjuh87, 1e echo (vroege echo) 19-02: Seth, 10,15u - 1e termijn echo
Oke, fijn dat jullie het begrijpen meiden. Super. Ik weet niet wat de andere meiden ervan vinden hoor, maar misschien is het handig straks onze afspraken weg te halen. Is misschien minder belastend voor jullie en is het ook overzichtelijk, maar dat moeten jullie zelf bepalen. Ik zeg in ieder geval, dat ik er geen probleem mee zou hebben. En hier wat hcg: hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg Liefs, Zij
Zou je die van jou dan willen weghalen?? Had een aantal dingen alweer aangepast n.l. Loe gaat vast geen HSG doen woensdag Ik verwacht mijn ei binnen nu en 3 dagen. Dat wordt dus piemelen hier!
Het is wat jullie prettig vinden he. WIl je mij laten staan laat je mij staan, wil je liever niet, dan haal je het weg.
*vangt een groot gedeelte van Zij haar hcg, maar laat genoeg over voor de anderen.* ZijvdHoek, ik vind het juist fijn om te weten wanneer wij moeten duimen voor een goede echo! Jullie zijn toch onze dinnetjes!
Jij kletst weer te veel tussendoor Zij. Had ik net een berichtje voor babyproject getypt of ze de lijst die zij had geplaatst even wil weghalen anders staat en twee ( beetje onduidelijk) Zit jij je net af te vragen of de echo data er wel op moeten blijven. Ingewikkeld zo hoor
Afspraak staat voor vanmiddag. 10 voor 4. had hem laats verzet. kwam een middagje IKEA tussen. We moesten twee bedbodems terug brengen.
Bp, kun jij je berichtje met de lijst nog wijzigen? anders dan zet ik het lijstje gewoon nog een keer neer. kan ook.
Wij zijn jullie toverstokkinnetjes Ja hoor, dan laat je ze gewoon staan. (Morgen voorlopig de laatste prikjes voor de kleinevandehoek ).
Fijn Zijn, dan is Mees er eerst voorlopig vanaf. Ik ben denk ik al wel meer dan een half jaar ofzo niet bij het cb geweest. Moet zo ron dzijn tweede weer. Dus bijna. Ben wel benieuwd hoe lang en zwaar die is. Hij is trouwens zijn bed als trampoline aanhet gebruiken geloof ik. Had hem een uurtje geleden op bed gelegd maar hij is nog wakker. Haal hem er zo maar van af.
Sorry, was te laat met weghalen, kan hem niet meer wijzigen, ik zet hem wel opnieuw neer. Ik had ook de NOD van yaraah toegevoegd namelijk en skatjuh's echodatum stond nog niet in de jouwe.
AFSPRAKEN NOD LIJST 04 - 02 yaraah 08 - 02 Kim1990 12 - 02 Jopa1000 Valentijnsdag:14 - 02 Sammie88 17 - 02 Maranka, NBroen 21 - 02 Babyproject DATUMLOOS: Tinkywinky ONS EIGEN TEMP-TOVERSTAF TESTMARATHON: Valentijnsdag: Sammie88, Maranka Zwangere Temp meiden: topic 1-1-2010: Seth, Zijvandehoek, Trishka, Roses, Loe, skatjuh87 Echo datum: 02-02: Trishka 06-02: Seth, om 11.45u (pretecho) wat een lol 11-02: Zijvandehoek, 2e echo (heeft al een kloppend hartje gezien!) 16-02: Skatjuh87, 1e echo (vroege echo) 19-02: Seth, 10,15u - 1e termijn echo
AFSPRAKEN 08 - 02 ricmar94: 08.30u - FM NOD LIJST 04 - 02 yaraah 08 - 02 Kim1990 12 - 02 Jopa1000 Valentijnsdag 14 - 02 Sammie88 17 - 02 Maranka, NBroen 21 - 02 Babyproject DATUMLOOS: Tinkywinky, ricmar94 ONS EIGEN TEMP-TOVERSTAF TESTMARATHON: Valentijnsdag: Sammie88, Maranka Zwangere Temp meiden: topic 1-1-2010: Seth, Zijvandehoek, Trishka, Roses, Loe, skatjuh87 Echo datum: 02-02: Trishka, 14.30u, 1e echo 06-02: Seth, om 11.45u (pretecho) wat een lol 11-02: Zijvandehoek, 2e echo (heeft al een kloppend hartje gezien!) 16-02: Skatjuh87, 1e echo (vroege echo) 19-02: Seth, 10.15u - 1e termijn echo