Temperatuurkaartje 1-1-2010 Deel 3

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 30 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyproject

babyproject Niet meer actief

Hoog is goed! Dus hou dat vast :)

2. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ik ga er weer vandoor, nog even ontspannen en dan aan de klus voor ons projectje :D

3. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    ECHT NIET! ! ! Ik ga voor mijn verjaardagskadootje in oktober! ! :D
    De uitgerekende datum valt n.l een paar dagen voor mijn eigen verjaardag mocht het nu raak zijn. En ik heb een goed gevoel..... ( die me helaas al meerdere keren in de steek heeft gelaten ;))

4. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja zou houd ik ook altijd dag 1 aan, dan klopt dat dus.;)

Ja 10 DPO is voeg maar bij mij helaas normaal, zal daarom wel duren dat het zwanger worden langer duurt. Bij Isa duurde het 14 rondes. Bij Vera was het in de 2e al raak maar nu dus ook al weer bijna in ronde 9.

En ja die innesteling ken ik. Bij Isa op dag 7 beetje rozeverlies. Bij Vera op 11/12 DPO (niet getempt) bloedverlies (dacht zelf ongesteld te zijn geworden, had ook echt buik en rugpijn. Na 1,5 dag was er niks meer en 5 dagen later teste ik zwanger.
    Het zou dus kunnen maar ik denk van niet (ook beetje zelfbescherming hoor :D) Als morgen mijn temp keldert weet ik wel beter ;)

Nou ik ga de oudste wakker maken voor een plas en dan duik ik zelf ook lekker mijn bedje in.
    Welterusten!

5. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Goedemorgen dames,

Hier temp weer 36.5, maar nog steeds geen ongesteldheid of iets dat erop wijst dat het eraan zit te komen, dus heb getest en was negatief

6. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Goedemorgen,

Temp is 37,1 maar: ben gisteren op de bank in slaap gevallen rond half 10. Normaal ga ik om 22.00 naar bed maar nu dus op de bank geslapen tot 23.00. Vervolgens wel naar bed gegaan maar tussendoor nog even gepraat met manlief, gedronken en geplast. Pas daarna m'n bed in en sliep pas om 22.30. Om 5.50 was ik weer klaarwakker met dus een temp van 37,1.

Heeft het extra slapen op de bank / laat naar bed en vroeg wakker invloed op m'n temp? Hij is nog lekker hoog hoor maar twijfel toch een beetje.... De temp heb ik natuurlijk wel ingevuld naar waarheid van tempen en hij geeft geen open rondje...!

Meiden ga zo op weg (file!!!!) naar de oogarts, tot vanmiddag.

7. jopa1000

Afwachten is niet leuk! Balen van je negatest! Maar je bent nog niet ongi? (of zit er eraan te komen?)

Succes met wachten meid, duim nog steeds voor je.

8. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Hey Jopa, nee nog steeds niet ongi en ook niets dat zegt dat ze eraan komen

Jouw temp is wel nog mooi hoog hoor meid, het gaat zeer zeker de goede kant uit

9. jopa1000

Ja dat klopt, maar hij kan ook ineens zakken helaas. Maar als we een paar dagen verder zijn kunnen we daar meer over zeggen.

Heb nog wel een goed gevoel! Mijn LF is meestal maar 11/12 dagen! Maar m'n ei kan ook 2 dagen later zijn geweest.

Afwachten maar!

Net zoals jij trouwens, we kunnen elkaar een handje geven.....

10. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    ja we kunnen elkaar idd best steunen

11. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    @jopa spannend kaartje heb je!

@yaraah ik denk helaas dat jou duivels vandaag door breken , wel balen hoor, maar geen bloed geeft moed he!

Vanochtend was mij temp weer gestegen :D
    Alleen laat me lichaam me weer in de steek :(
    Gisteren ochtend een heele lichte positieve test , ikke blij natuurlijk, vanacht wel vaak er uit geweest om te plassen dus toch maar testje gedaan.... en in eens nega!:$
    ga er maar vanuit me duivels komen over n paar dagen

12. jopa1000

Mama van 3, wat raar van die nega test. Was het van een ander merk die test van vanmorgen?
    Misschien was je urine toch niet geconcentreerd genoeg?
    We duimen hier nog even verder voor je! Ook jij succes met afwachten!

Yaraah, dat gaan we zeer zeker doen! Het kan bij iedereen nog alle kanten op! En anders gaan we weer voor de volgende ronde, maar toch liever niet hoor hihi!

13. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    ja meiden we moeten moed houden hé

14. jopa1000

Toen ik trouwens zwanger was van m'n dochter had ik de eerste 3 maanden (vanaf het begin zeg maar) een zware verkoudheid die niet over leek te gaan. En nu (ja je gaat toch vergelijken) ben ik sinds gisteren ook weer verkouden! Precies zoals toen. Maar niet te veel hopen hoor, kan ook gewoon verkouden zijn. Viel mij wel op!

Ik ga nu op weg naar het ziekenhuis voor de oogarts, fijne ochtend /dag allemaal!

15. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    ja Jopa ziet er toch wel mooi uit hoor

succes bij de oogarts daaaaag

16. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Goeiemorgen. Nou hier een temp dip vanmorgen 36.9 en ook weer wat bloed vanmorgen, dus voor mij is het over. Ik ben een nieuwe ronde gestart. Zet alle hoop in op ronde 9!! :)

Yaraah, ik blijf voor je hopen op een wonder meid maar je temp is wel erg laag.

Joppa, mooi kaartje! veel succes vandaag bij de oogarts!

mamavan3, goed zo temp weer omhoog! Nu van de week gewoon weer een positieve test!
    Las trouwens van al je MK , heftig hoor!

17. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    goedemorgen spijkervrouwtje, dikke knuff en veel succes in de volgende ronde

wat mijn kaartje betreft, ja weet dat mijn temp laag is, maar ja zolang er geen bloed is, kan ik niet naar de volgende ronde

18. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    nee je moet ook gweoon betje hoop blijven houden hoor want de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Misshcien heb je wel een hele late innesteling, tja je weet het nooit.
    Alhoewel ik soms zelf wel eens heb als ik het gevoel heb dat eht eraan zit te komen, dat het van mij dan ook wel door mag zetten als het toch niet raak is want dan kan ik tenminste een nieuwe ronde in met nieuwe kansen.;)

19. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    AFSPRAKEN
    10 - 02 ricmar94: 2e FM

NOD LIJST
    04 - 02 yaraah
    12 - 02 Jopa1000
    Valentijnsdag 14 - 02 Sammie88

16 - 02 Maranka
    17 - 02 NBroen
    21 - 02 Babyproject

?? - 03 Kim1990
    06 - 03 Spijkervrouwtje

DATUMLOOS: Tinkywinky, ricmar94

ONS EIGEN TEMP-TOVERSTAF TESTMARATHON:
    Valentijnsdag: Sammie88, Maranka, Jopa1000

Zwangere Temp meiden: topic 1-1-2010:
    Seth, Zijvandehoek, Trishka, Roses, Loe, skatjuh87

Echo datum:
    11-02: Zijvandehoek, 2e echo (heeft al een kloppend hartje gezien!)
    16-02: Skatjuh87, 1e echo (vroege echo)
    19-02: Seth, 10.15u - 1e termijn echo

Heb het lijstje even bijgwerkt en mijn NOD erbij gezet ;)

20. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    ja ik snap mijn lichaam gewoon ff niet, want normaal heb ik cyclus van max 30 dagen en nu zit ik al op 34... normaal voel ik mijn ongi zeker aankomen, maar nu voel ik helemaal niks meer behalve zere (.)(.)

Deel Deze Pagina