Temperatuurkaartje 1-1-2010 Deel 3

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 30 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

En hoe gaat het met Rickmar?

2. sanzon

sanzon Actief lid

11 jul 2009
    265
    0
    0
    NULL
    NULL
    kim ik heb wel een beetje medelijden met je. met zo wang:(

en heb je vanacht kunnen slapen dan?

3. sanzon

sanzon Actief lid

11 jul 2009
    265
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohja en er minder mee bezig zijn.
    het zou me helpen als het wat mooier weer word.
    ik ben toos werkeloos. dus niks om handen.
    paarden staan al zo bijna 3 maanden stil door de vorst.
    aan me tuin moet nog heel veel gedaan worden.
    dus de lente mag beginnen van mij

4. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Maranka ik wilde hier eigenlijk ook niet de testjes plaatsen maar ik krijg mijn kaartje niet hier geplaatst om wat voor reden dan ook. Dat had ik al de hele tijd geprobeerd. Maargoed mijn kaartje is sowieso niet zo heel duidelijk want ik kan niet afleiden wanneer mijn ei precies is geweest.

xxxSucces iedereen

5. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Daarom juist. Wellicht kunnen we je advies geven over je kaartje.

Je mag hem wel mailen dan wil ik je kaartje wel plaatsen. stuur maar PB.

Foto gluurders zitten in andere topics.;)

6. jopa1000

Sanzon, heb jij ook paarden? Ik heb hier aan huis twee friesche paarden. Leuk!

De lente mag hier ook wel gaan beginnen:D

7. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    laat het lekker weer maar komen!

8. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Helamaal mee eens, pff het is zelfs te koud om met de kindjes te gaan wandelen buiten samen met de honden.

Hier trouwens nog een paardenliefhebber :D Heb mijn eigen paard vorig jaar helaas wel weg moeten doen maar ik heb nog wel mijn oude pony van 31 jr en een kleine pony voor mijn nichtje. ;)

9. babyproject

babyproject Niet meer actief

Goeiemiddag meiden!

Het is een dag van onzekerheid, lees ik alweer.
    Ik heb het gevoel alsof iedereen niet kan wachten tot de temp van morgen :D

Including me. Zoals verwacht is mijn temp ietsje gedaald vandaag. Mijn thermometer is heel snel, kost slechts 10 seconden om te meten, dus vaak meet ik 2 keer vlak achter elkaar en meestal zijn die metingen hetzelfde, maar mijn eerste meting vanochtend was 36.5, mijn tweede was 36.2! Dus nog maar een keer (of 2) meten en toen kwam er 2 keer 36.4 uit. Dus heb maar 36.4 ingevuld. Het maakt vandaag ook niet zoveel uit. Morgen is een belangrijke dag!

Gisterochtend had ik nog een negatieve ovutest, gisteravond rond 6en een positieve en zojuist weer een positieve test, dus denk dat mijn eisprong vandaag of komende nacht is. Vanavond weer aan de klus dus! :)

10. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Goedemiddag!

Hier geen bijzondere temp. Maar is nog best aan de lage kant voor een temp na m'n eisprong :( . De kans is toch niet echt groot dat het raak is als ik alleen op CD18, 22 (eisprong) en 24 geklust heb?

yaraah: is inderdaad wel raar dat je zelf niet merkt dat je ongi eraan komt

spijkervrouwtje: jammer hoor! Je kaartje zag er wel goed uit

jopa: je houdt het wel spannend zo!

maranka: laten we maar hopen op een hoge temp morgen :)

Bas: ik zie eigenlijk ook niet echt wat op de testen :)

babyproject: gaat de goede kant op!

Hmmm voor de rest weet ik het ff niet meer hoor

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hallo

ben weer thuis en in 2 strijd.
    de kans is volgens de artsen groot dat de test positief is geweest door de luchtweg infectie, echter men mag bij verdenking geen IUI doen.
    wel geven ze aan dat we ZI mogen doen (eigen risico) en dat de donor intussen een 2 de test laat doen.
    we kunnen canules etc van het ziekenhuis krijgen.
    moeilijk wat moet ik nu?
    moet het ook nog met mannetje overleggen

12. Loe

Loe Niet meer actief

Ricmar, ik weet t niet, vind het aan de ene kant zo'n risico (was het eigenlijk een doorgemaakte infectie of een recente infectie? ze hebben echt alleen op recent getest denk ik?) straks heb jij het ook. aan de andere snap ik je, je hebt nou zo lang gewacht je wilt doooooooooor. Ik weet t niet, meestal heb ik wel een mening, maar vind dit een supermoeilijke.

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hallo Loe

Ze hebben ooit een test laten doen (SOA) Donor en partner waren destijds beide negatief
    Dus ja wat is het??

14. jopa1000

Rickmar, wat een dilemma.

Ik zou denk ik (maar kan alleen uit mezelf spreken) wachten..... niet leuk maar een extra bevestiging dat alles goed zit geeft denk ik meer rust. IUI is zowiezo al belastend, ik ben van mening dat alle omliggende factoren goed moeten zijn... ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

Natuurlijk kan de testresultaat niet juist zijn (en dat het dus om een onschuldige infectie gaat) maar dan nog zou ik het heel graag willen weten.

Het blijft natuurlijk een lastige keuze, zeker omdat jullie ook al zolang wachten en zoveel tegenslag hebben gehad.

15. jopa1000

Kunnen ze trouwens met spoed nog een keer testen of gaat dit ook weer maanden duren?

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik hoop dat de huisarts van de donor inziet dat het ook voor hun belangrijk is(besmetting) en dat er snel een 2 de test volgt.
    en dat die uitslag er binnen 4 weken is zodat we de volgende ronde dan wel kunnen benutten, ben het wachten zo zat

17. jopa1000

Kan het ziekenhuis hierin niets doen? (qua snelle uitslag)

18. babyproject

Pfff wat een dilemma. Ben het wel een beetje eens met dat het misschien verstandiger is om nog 1 ronde te wachten, maar ja, ik weet niet of ik zo'n keuze kan maken..

Even ter verduidelijking: wat is ZI?

19. babyproject

Ik ken je donor en zn partner niet, maar ik neem aan dat ook jij de statistieken wel kent met betrekking tot vreemdgaan?

Ik snap dat je hem graag wilt geloven, maar ja... Je weet het niet...

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ZI is zelf inseminatie het risico blijft dan dus ook en daarbij dan moet je het zelf doen. en geen pregnyl en dus qua timing lastiger.
    ik heb geen idee hoelang de uitslag nu gaat duren, maar ook voor de donor en zijn partner is het erg belangrijk

Deel Deze Pagina