Prima! Ik heb je nu even tijdelijk op datumloos staan, anders sta je er überhaupt niet bij en dat is helemaal stom!
Kort! Komt er in ieder geval op neer dat stress de nr 1 oorzaak is van het uitblijven van een zwangerschap. Dus ontstressen en leuke dingen doen....... Ik zit gelukkig in ieder geval al een heel stuk beter in mijn vel dan een dikke maand terug.
Goedenmorgen, nouja bijna middag Kim nog steeds bezig aan je trappetje? Ik was al aan het kijken op de kaartjes, maar er is natuurlijk nog niemand wakker zo vroeg Hier weer niet getempt. Deze keer wilde ik wel, maar was al veeeel eerder als temptijd uit mijn bed. Het gaat allemaal vrij vlug de eerste dagen van deze nieuwe ronde. Dag 5 alweer joh. Moet wel zeggen, de vorige 2 rondes was ik goed ongesteld, ik had dan ook verwacht dat ik na deze laaaange ronde nog heviger ongesteld zou zijn, maar het is gewoon normaal, light, zoals ik dat gewend was van tijdend de pil zeg maar. Apart hoor. Hoe is het met jullie?
goedemorgen tinkywinky we gaan bijna gelijk op, ik hoop voor je dat je nu niet zo lang op je ei hoeft te wachten.
Goedenmorgen Ricmar. Ja inderdaad, gezellig. Nee deze keer wil ik gewoon weer een normaal rondje hoor haha.
goedemorgen meiden, Hoe gaat het met jullie ff melden dat ik het heel goed vind dat we hier blijven kletsen en dat de zwangere meiden gewoon heel vaak langs komen om te zien hoe het met ons gaat en ons te coachen... mijn temp vandaag was 36.8