@bas klinkt sannend!! @sammie , ik weet hoe je je voelt. ik ben ook al bezig vanaf 2007 en daarna een auze gahd van 1,5jaar in de hoop het nu wel goed zou gaan... @yopaa, balen meid ik had ook zon goede hoop voor jouw! @all temp iets gestegen maar erg laag en vandaag flink aan de diaree dus morgen komen me duivels
Wat is er weer veel gebeurt. Jopa die een pauze neemt, allerlei nieuwe poepgatstokkiedauwers, maar het meest maffe om te lezen is wel het bericht van Ricmar. Meid wat moet jij kwaad geweest zijn. Op de onderzoekers, op de behandelaars, op de donor, op jezelf, op alles. Wat zal dat een optater zijn geweest. Ik hoop dan ook dat je jezelf weer een beetje bij elkaar hebt kunnen rapen om weer door te durven gaan.
Jopa, ik hoop dat een beetje afstand je goed zal doen. Sterkte! Mamavan3, jij ook al geen goed nieuws....... Bas, gelukkig ga jij nog goed. Hoi TinkyWinky! Yaraah, jou ongi is wel heel snel voorbij. Hoe is je temp? Ik heb het koud. Giesteravond al. Vannacht dus ook. Is te zien aan mijn temp. Dus biecht maar op Sanzon. jij hebt toch stiekem sneeuw zitten blazen. Foei !:x
Nou zeg .... ik ben verbaasd en heb met jullie te doen meiden . Verdorie, ik had zo'n goede hoop voor jullie zeg. Nou Bas en Maranka you go girls. Zwaai naar Tinkywinky En fijn dat je ongesteldheid bijna weer voorbij is Yaraah.
sammie: dat is gewoon balen. jopa ik had bij jou goede hoop. en knap als je het van je af kan zetten.mij lukt het niet. yaraah: mijn ongi is ook bijna voorbij. en hier ook 36,6 maranka: sorry van de sneeuw. je moet echt weer omhoog..... mamavan3: ik ken die diarree voor de ongi.
Aaah Sammie, wat k*t zeg :x Dikke knuffel!!! @ Bas, spannend hoor, ziet er volgens mij echt heel goed uit! @ Jopa, hopelijk doet de rust je goed! @ andere meiden, knuffel!
Hey Zij! Ja, als iedereen weer aan nieuwe rondes begint, moet ik maar extra goed mn best doen! Temp van 36.7! (ik voel me koud, voor de rest hier is deze temp pre-ei) Dus eisprong is zeker weten geweest! Woei Gisteren helaas niet meer geklust, had een beetje ruzie lopen maken met manlief (tijdens het klussen ). Ik denk dat we er gewoon geen zin meer in hadden. Het is wel goed zo, mijn temp was toch al gestegen, dus had eigenlijk vrij weinig zin. Zelfs de snelle zwemmertjes zouden het niet gered hebben! En daarnaast, mijn ei was dan allang bevrucht