Ik hoop dat dit weekend een heel speciaal weekend gaat worden..... ( heb er een goed gevoel over, maar durf dat niet zo goed te uiten omdat ik nu al zo vaak ben teleurgesteld )
Ik hoop het ook! Maar als je ei inderdaad op dag 15 was, dan is de kans op een posi test nog niet zo groot (dus hou dat in gedachten), en wordt het gewoon een heel speciale week (in plaats van weekend)!
Maranka: ronde 8 wordt voor ons allebei de laatste ronde! Wel jammer dat jij een oktobermama wordt en ik een novembermama, maar gelukkig hebben we ons ex-toverstokkie forum nog!
Het zou toch een leuk verjaardagscadeautje voor je zijn? Ik zag trouwens net pas je leeftijd! Dat had ik niet verwacht! Ik dacht dat je meer mijn leeftijd zou zijn!
Het komt denk ik doordat de rest van de meiden zo jong is. Vooral Kim en Sammie vallen op, omdat ze hun geboortejaar in hun naam hebben. Ik weet eigenlijk niet eens hoe oud de rest is. Even spieken
Ik wilde op mijn 17e al kinderen. Heb het toen zelfs 4 maanden lang onveilig gedaan met mn toen-vriendje, maar niks... Besloten eerst te studeren voordat ik het weer zou proberen, dat vond ik toch wel belangrijk. Ga alleen niet eerst "carrière maken", kan niet meer langer wachten Denk dat tussen studie en werk wel een mooi moment is voor kinderen. [edit] Achteraf ben ik trouwens superblij dat ik toen niet zwanger werd, die gast waar ik toen mee was spoorde niet
Jong moeder zijn heeft zoveel voordelen! In mijn omgeving is een vriendin 1,5 jaar geleden per ongeluk zwanger geraakt (nu heel gelukkig met haar partner en gaan binnenkort voor een 2e) en verder heeft geen van mijn vrienden op het moment een kinderwens! Ik heb zelfs 4 vriendinnen die NOOIT zwanger willen worden, lijkt hun het ergste wat hun kan overkomen