Hoe is het met de temperatuur meiden?? Sammie? Maranka? Hier ongesteldheid weer zo goed als verdwenen en mijn temp is naar 36,7 voor mij een normale temp in de eerste helft als ik dit vergelijk met mijn eerste zwangerschap.
goeiemorgen, Spijkervrouwtje, mooi dat je ongi weer weg is . Zus , neeee balen Hier temp iets omhoog naar 36,8 .
sammie, vind je temp alsnog heel mooi hoor! je zit nu 14 dpo toch.. hoop dat je temp morgen gewoon zelfde blijft of hoger is.. duim duim duim!
Goedemorgen allemaal! Hoe is het hier? Zijn de temps nog omhoog gegaan? Die van mij begint nu gelukkig te zakken. Vanochtend nog 38 maar zit nu op 37.6. Joyce nogmaals gefeliciteerd!! Neeee Sammie hoop toch voor je dat ie morgen weer omhoog gaat!
Geen griepje Yasmin? Sammie, ziet er helaas niet zo goed meer uit nu als ik je kaartje vergelijk met vorige ronde. Ja mag nu niet meer verder zakken hoor. Hier weer 37,1. Netjes voor 11 dpo, maar of het een zwangerschapstemp is. Ik vind van niet, dan moet hij nog 0,1 of 0,2 omhoog.
Sammie: het kan nog! Je temp is nog boven de 36.5. Ik blijf stug door hopen totdat je echt ongesteld bent! Mijn temp is ook 36.7... Mag nu wel eens stijgen vind ik... Verbazingwekkend genoeg heb ik sinds de eisprong PRECIES dezelfde temp als Subke (van NOD topic), ook allebei eisprong op dezelfde dag Dat is toch wel een beetje eng! 8)
hallo meiden zag basje op roze?? gefeliciteerd!! en ik ben heel blij ik had gelijk!! maandag had ik fm en gyn zei woensdag terug en dan donderdag of vrijdag IUI Ik zei dat is denk ik te laat, gyn gaf aan wel nee zo snel gaat dat niet nou zie mijn FF IUI is niet doorgegaan door de problemen met de donor, maar ik ken mijn lichaam gelukkig heel goed dat blijkt maar weer
goed zo ricmar. ik had hetzelfde. ei was allang gesprongen als ik niet gebeld had. rotzakken. geloof ons toch eens. bah. da was mooi klote geweest zeg. peper t m maar goed in, want de volgende ronde is gewoon raak.
AFSPRAKEN 15-02: ZijvandeHoek, gesprek vruchtwaterpunctie actie, LUMC NOD LIJST 16 - 02 Maranka 17 - 02 NBroen 22 - 02 Babyproject 06 - 03 Spijkervrouwtje 13 - 03 Kim1990 17 - 03 Sammie88 DATUMLOOS: Tinkywinky, ricmar94 ONS EIGEN TEMP-TOVERSTAF TESTMARATHON: Valentijnsdag: Maranka 21 - 02 Babyproject Zwangere Temp meiden: topic 1-1-2010: Seth, Zijvandehoek, Trishka, Roses, Loe, skatjuh87 Echo datum: 16-02: Skatjuh87, 1e echo (vroege echo) 19-02: Seth, 10.15u - 1e termijn echo 24-02: Zijvandehoek, 4e echo 11-03: Trishka, 14.30u - 2e termijn echo