bedankt hoor, zit al op dag 27 in mijn cyclus dus als hij morgen nog steeds mooi is, ziet het er zeker wel goed uit denk ik
Goedemorgen, Weer op het wachtbankje gaan zitten, ben benieuwd. Ik heb alleen een raar tempkaartje qua eisprong. 1 positieve ovutest gehad (echt knal positief) maar de temp is daarna gezakt met 1/10 graad en toen vervolgens gestegen. Willen jullie is kijken? Tempkaartje link staat in m'n handtekening De laatste week is altijd zo spannend! Maar dat zullen jullie vast wel herkennen. Yaraah, mooi kaartje! Ziet er idd goed uit. Spannend! Rickmar, spannend voor jou, succes met spuiten! Tinkywinky, de eerste weken gaan vlug, de laatste langgggg hihi, apart dat je zo'n lichte menstruatie hebt, maar de ene ongi is de andere niet. Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Ik moet straks naar de tandarts bleh!, niet bang hoor maar leuk is anders!
Het zijn deze momenten in de cyclus dat wanneer je temp net wat lager is als die van gisteren, dat je toch bij het kijken op je tempstokkie, even zo'n momentje hebt van oh oh ships. Je ziet het al helemaal gaan he. Wat duurt het dan lang voordat het morgen is. Hopelijk is jouw tempie morgen gewoon lekker hoog. En de dag erna, en die daarna etc etc.
ja ergens vind ik de temp nog mooi vooral op dit moment in de cyclus, maar aan de andere kant denk ik dan dat ie idd gewoon kan verder dalen en dat het gauw weer game over zal zijn voor deze ronde.
Het is zeker een mooie temp Yaraah, dat zeker hoor. Het is gewoon vervelend dat, hoe mooi je temp ook is, als ie lager is dan de dag ervoor krijg je toch ongevraagt dat ships gevoel erbij. Dat herkent iedereen denk ik wel. Jopa op welke dag had je een positieve ovutest? Ik zou haast denken dat je kruis op dag 19 had moeten staan.
Op dag 17, zie je dat niet op m'n tempkaartje? Mijn gevoel zegt ook dat de eisprong op dag 19 moet staan. Apart he?
Dat groene kruisje? Whaha ik kan nog net volgen dat je rode vakjes aangeven wanneer je ongesteld was en de PM, AM en Xjes, wanneer je gesext hebt en dan heb je het zo'n beetje gehad met mijn snapperd. Maar ik zou lekker 17 - 19 aanhouden als ei dagen, dan weet je iig dat je nod ook 2 dagen kan afwijken.
OPK staat voor de ovutest. Ik leer ook nog iedere dag wat bij. Ik ga zeker m'n LF met twee dagen verlengen. Ben zowiezo van plan pas laat te gaan testen. 3 dagen over NOD, dag 35 ofzo. (dat zeg ik nu heel dapper hihi)
ja ik zeg dat ook altijd heel dapper dat ik zeker nog drie dagen ga wachten na mijn NOD, maar meestal ben ik tijdig ongesteld, en als ik dan als eens "overtijd" ga, smelten de goede voornemens en wil ik meteen gaan testen
Tinkywinky, nee ik ben blijven hangen op de 3 de verdieping Dus ik blijf nu mooi stabiel tenzij er ineens wat verandert. Yaraah, dat gaat de goeie kant op , nog steeds een mooie temp . Jopa , heb niet veel verstand van temp kaartjes maar als ik het toch mag zeggen zou ik ook zeggen op dag 19 Vanmorgen 37,1 getempt wat al 5 dagen zo gaat
Goeiemorgen! Yaraah: ziet er goed uit! Nu nog hoog houden. PFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFF Jopa: FF is er vrij zeker over, hij heeft een mooi kruis gezet. Maar als je NOD komt, zou ik inderdaad ook in mijn achterhoofd houden dat je eisprong mogelijk 1-2 dagen later was. Ik denk echter dat die kleine daling niet erg is, thermometers ronden altijd af, dus voor hetzelfde geld was het 36.7 geweest. Je hebt in elk geval je ei gehad, dus nog een dag of 9 geduld! PFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFF PFFFFFFFF Ik had weer een pre-ei temp. Ik zit op CD 18 en mijn ei verwacht ik zondag, op CD 23. Vanaf morgen elke dag klussen Manlief is ziek vandaag, ik hoop dat ie zich morgen weer beter voelt, er moet en zal geklust worden Met cyclussen van 5 weken ga ik er niet eentje overslaan omdat het mannetje niet zo lekker is Kim: hoe is het met je trap? Trishka: succes en veel plezier bij je echo! Maranka: veel klusplezier de komende dagen Of is je temp vanochtend gestegen? Sammie: voel je je al iets beter? Één dezer dagen is je innesteling!!
Yaraah, mooi kaartje! Trishka, Succes bij je echo!! Babyproject, hopelijk snel een positieve ovulatietest! En dan Flink aan de klus!
BP haha ik zie het al gaan. Hier, liggen, sexen, nu. Hahahahaha oh oh wat een humor. Kim, ach ja een flatgebouw hoeft het toch ook niet perse te worden he? Tempie is iig heel mooi stabiel en hoog. Sammie ik heb net geleerd dat dat groene kruisje een positieve ovutest is. Wat was jou temp op dag 18?
Tinky, heb ff me kaartje aangepast, de ovulatietest was die dag positief van de Pregnyl, had het voor mezelf erin gezet, maar vergeten weg te halen Maar donderdagavond Pregnyl en Zaterdag eisprong. De reden dat hij zondag niet steeg omdat je temp pas 24 uur na eisprong stijgt En mijn eisprong was tussen 10.00 en 14.00 Heb die dag niet kunnen tempen, had onrustig geslapen Heb ook even het klussen en IUI erbij gezet
Als ik jou kaartje zo bekijk zou ik je ei op dag 19 zetten. Wat doet FF als je je slijmwaarnemingen weg haalt?