Zijvandehoek ik hoop op een mooie echo vanmiddag! Maranka veel succes met testen morgen, ik hoop weer een mooi 2e streepje Yasmin, balen meid maar de moed nog niet opgeven hoor als je nog niet echt ongesteld bent. Had ik nl bij mijn tweede zwangerschap ook! Verloor op mijn Nod wat bruin en rood maar na 1,5 dag was er niks meer, en 5 dgn later teste ik toch echt zwanger. Zeehondje, hoop voor jou ook op een wondertje deze ronde!
Even een kopietje van wat ik in onze toverstok ex-temp topic heb geschreven: We zijn op gesprek geweest én de echo én ook nog geluid erbij. YEAH Eerst heeft zij via de buik geprobeerd, maar daar zag je zo bar weinig, dus toch maar inwendig. Leuk hoor het beebje lijkt een beetje op de ZP logo nu. Én er is duidelijk beweging gezien zeg. Echt gaaf weer. Mees ging zwaaien naar zijn broertje of zusje. 6 april 9.30u zal de vruchtwaterpunctie plaatsvinden. Heel spannend dus. Bij de vorige vruchtwaterpunctie wisten we na een week de 5 belangrijkste afwijkingen, die Mees dus NIET had/heeft. En na drie weken kregen we de hele uitslag. Nu is dat echter anders helaas. We moeten nu gewoon echt 3 weken wachten op die 5 uitslagen 6 Eigenlijk, want wij willen ook het geslacht weten. Die wisten wij vorige keer ook in een week. Dus eind april weten we pas meer. Nouja, niet zeuren, want 24 februari heb ik mijn 5e echo alweer
ZvdH; mag ik vragen waarom jullie een vruchtwaterpunctie deden/doen? Vanwege je leeftijd of ziektes in de familie misschien? Ben maar een beetje nieuwsgierig hoor, haha. Als je dat erg vindt hoor ik wel toch.
Ben net terug gebeld, donderdag 1ste FM om te kijken of ik cystes heb en dan starten met FSH Prikpen, welke weet ik nog niet, dat hoor ik dan. En dan Maandag mijn 2de FM.
Ik heb besloten dat ik niet kan wachten met testen tot zondag/maandag en aangezien ik nog genoeg zw testen heb liggen die op moeten (want ik ga ze een jaar lang niet hoeven gebruiken ), kan ik er best een paar gebruiken Dacht ik zo... Inmiddels heb ik op diverse sites ook nog eens gelezen dat er een kleine kans is dat je op 8 DPO al positief test, dusseh... Ik ga donderdagochtend een test doen! Dat jullie het weten
BP, en ik dacht dat ik erg was. Ik was veel te bang voor een witte test. En jij was vorige ronde nog wel zo'n coole kikker! ZijvdH, superecho zo te horen. Lijkt me best eng zo'n vruchtwaterpunctie. Lief dat mees ging zwaaien. Vond HijvdH het ook weer bijzonder?? Nbroen, doe je morgen met mij mee met testen??
Ja best wel, nu weet ik dat ik niet steeds zolang moet wachten op mijn eisprong, en dat ik even veel kansen heb als andere meiden met een nette cyclus
Oef, dat beloofd dan een spannende dag te worden donderdag. Babyproject: zou je dat nu wel doen op dpo8? Is best riskant en brengt misschien twijfels mee, maargoed jij moet doen wat je hart je ingeeft Waarschijnlijk wordt je door de meiden hier aangestoken Maranka: vruchtwaterpunctie lijkt eng, maar dat valt reuze mee hoor. Alleen het wachten dat is minder en wat als het niet goed is. Je staat voor moeilijke keuzes dan.
AFSPRAKEN Sammie: 18-2 1ste FM Start FSH Prikpen Sammie: 22-2 2de FM NOD LIJST 17 - 02 NBroen 22 - 02 Babyproject 06 - 03 Spijkervrouwtje 13 - 03 Kim1990 17 - 03 Sammie88 DATUMLOOS: Tinkywinky, ricmar94, Yaraah, Yasmin ONS EIGEN TEMP-TOVERSTAF TESTMARATHON: 21 - 02 Babyproject Zwangere Temp meiden: topic 1-1-2010: Seth, Zijvandehoek, Trishka, Roses, Loe, skatjuh87, maranka Echo datum: 16-02: Skatjuh87, 1e echo (vroege echo) 19-02: Seth, 10.15u - 1e termijn echo 24-02: Zijvandehoek, 5e echo 11-03: Trishka, 14.30u - 2e termijn echo