Ja dat had ik zeker....en nu kijken of ze goed uitkomen Ik had er nog eentje maar die paste er niet meer op..ook februari..haha...
ik had er een maart..... en andere... uhhh april ofzo... grappige was dat ik het antwoord terug kreeg terwijl ik al een zwangerschapsbanner had.....
ik ben ook heel blij........!!!!!! (al vergeet ik niet de anderen... die zich nu misschien gepasseerd voelen..... het komt allemaal goed schatten!!!)
Ja zijn precies dezelfde testen..na hoeveel dagen werd ie bij jou duidelijker?? Ik twijfel ook of mijn ei niet pas op dag 20 is geweest. Hij is nog nooit zo vroeg geweest bij mij...
Ja meiden, iedereen komt aan de beurt...ene die pilletjes van de Etos hebben dus ook bij mij hun vruchten afgeworpen...
uhhhh moet je ff naar de andere data kijken in het album..... weet t zo niet.... had alleen niet meer dezelfde testen.... had de sensitive al besteld.... en die was goed duidelijk dag later... Anders morgen eens testen met ochtendurine.... dat scheelt al een hoop hoor!! en meid, dit is echt zwanger!!
Dank je wel Sammie....ook jouw tijd gaat komen... Ga heel hard voor je duimen meid,want ik gun het je echt..
Ik ga me voorlopig terugtrekken.... Heb tranen in mijn ogen. Het is nu een babybom, en ik hoor daar niet bij, en volgens mij voorlopig nog niet...volgens mij gaat het nooit lukken.. Ik voel me nu echt nutteloos hier...
Dacht echt eerst dat het indroog lijntjes waren...hihi en mijn man maar lachen Valentijnsdag is voor ons vanaf nu dus extra bijzonder