Lieverd, zo heb ik ook een hele tijd gedacht..vooral vlak nadat we ons kindje zijn kwijtgeraakt dacht ik dat ik nooit meer moeder zou worden.... Daarna weer een vroege miskraam en zie nu...weer een positieve test in mijn handen....ook voor jou gaat dit gebeuren Sammie.... Dikke knuff....
Ik snap je gevoel sammie. Helaas heb ik het in een ander topic ook zo ervaren en dat is best moeilijk. Ik hoop dat je na je Fm's ook weer heel veel hoop krijgt! ! !
Sammie wat naar voor jou dat het zo lang voor je duurt terwijl je telkens weer van die prachtige kaartjes hebt, die jou op het eind in de steek laten. Ik hoop dat het echt snel gaat lukken. Maranka, Nbroen gefeliciteerd. xxx Joyce
meiden ik ga zo lekker onder de douche... Kan het gewoon nog steeds niet geloven... Morgenochtend test ik nog een keertje met ochtend urine.. Sammie, geef de moed niet op oke???
Heb nog even naar je kaartje gekeken Nbroen. Ik zou het niet durven zeggen of het dag 16 of 20 was? Ik zit bij mij ook te twijfelen tussen dag 13 en dag 15. Heb dag 14 krampjes gehad.
meiden, nu ga ik echt douchen en mijn bedje in... Morgenavond nog 1 dagje werken en dan heb ik er wel 1 vrij...JOEHOE...wat zal ik eens gaan doen met al die vrije tijd
Jippie Nbroen, wat super voor je Gefeliciteerd!!! Ik ga heel hard voor je duimen dat alles goed zal gaan! Lieve Sammie, wat ontzettend rot dat je je zo voelt Dikke knuffel, ik hoop écht dat jij snel geluk hebt met behulp van IUI!