Yaraah, ik vind je temp nog steeds heel mooi. Hopelijk blijft hij rond deze temp zitten! Hoger mag natuurlijk ook! Kim, super stabiel! Babyproject, beterschap voor mannetje en maak hem maar duidelijk dat ie aan het babyproject moet werken. Je hebt gelijk. met een lange cyclus zoals jij moet je geen enkele keer onbenut laten tenzij het echt niet anders kan. Trishka, heel veel succes met de echo vandaag! Hier ook weer druk aan het piemelen......... Zit nu op dag 13 ik denk/hoop dat mijn temp morgen hoog is.
Helemaal niets, ook als ik alle slijm weghaal dan blijft het kruis staan op dag 17. Maar ik ga er vanuit dat m'n ei op dag 19 is geweest, heb toen ook heftige steken gehad rechts onderin m'n buik. Wil jij mij toevoegen op de lijst dan ga ik samen met jou en Sammie testen op valentijnsdag! Brrrrrrr, hihi
Nog twee kleine weekjes meiden. (3 musketiers ). PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFf PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFF
AFSPRAKEN 08 - 02 ricmar94: 08.30u - FM NOD LIJST 04 - 02 yaraah 08 - 02 Kim1990 12 - 02 Jopa1000 Valentijnsdag 14 - 02 Sammie88 17 - 02 Maranka, NBroen 21 - 02 Babyproject DATUMLOOS: Tinkywinky, ricmar94 ONS EIGEN TEMP-TOVERSTAF TESTMARATHON: Valentijnsdag: Sammie88, Maranka, Jopa1000 Zwangere Temp meiden: topic 1-1-2010: Seth, Zijvandehoek, Trishka, Roses, Loe, skatjuh87 Echo datum: 02-02: Trishka, 14.30u, 1e echo 06-02: Seth, om 11.45u (pretecho) wat een lol 11-02: Zijvandehoek, 2e echo (heeft al een kloppend hartje gezien!) 16-02: Skatjuh87, 1e echo (vroege echo) 19-02: Seth, 10.15u - 1e termijn echo
Ik zou best mee willen doen met de testmarathon, maar testen op 7 DPO is niet zo nuttig Meiden, ik vind dat we hartstikke goed gaan met onze temps! Ik hoop dat het voor iedereen raak is deze maand En dat manlief en ik over een maand of 9 dit project kunnen afsluiten (al gaan we meteen een nieuw babyproject starten, als de eerste helemaal goed is gegaan ).
*grin* Ja dat probeer ik weleens, maar dat vindt ie maar niks Ik mag ook niet meer zeggen dat we "moeten", dus het zal meer in de trant worden van "Lieverd, ik wil je zo graag!" En dat 5 dagen lang, hoe geloofwaardig is dat
M'n man is deze ronde erg met de "eisprong en vruchtbare dagen" bezig. 's-morgens vroeg hij: En is je temp al laag? (echt de eerste keer dat hij erover begon) Ik: ja ik denk dat de eisprong binnen nu en 1 dag zal zijn. Hij : Nou kom maar op, dan hebben we het maar gehad. Hoe romantisch is zo'n opmerking hihi
hahaha, nou zo ging het hier ook hoor. gelukkig vonden wij het allebei even belabberd om zo vaak en perse dan te 'moeten'. Maar t was niet anders... meestal hadden we wel wat lol. en nu durven we niet voorlopig hahaha! De drie musketiers, vind ik een hele goede!
Ik vind het ook wel lief, neem aan dat ie het grappig bedoelde Ik dacht dat manlief het helemaal niet erg zou vinden om meer seks te hebben dan hiervoor, maar schijnbaar wel Verder ben ik een beetje verdrietig... Op het Ovulatie en zwangerschapstesten forum is een meisje dat hoogstwaarschijnlijk zwanger is, terwijl ze aan de pil was én kennelijk elke keer een condoom gebruikte
Heey meiden, ook hier ff melden dat we een mooie echo hebben gehad, goeie groe en een mooi kloppend hartje .
Frustrerend is dat he BP. Ik ken het gevoel. Wij elke maand bezig met goede timing en sexen, tempen en wat al niet meer en iemand die niet zwanger wil worden wordt het. Hoe bizar!
Door de pil heen hoor ik vaker. Maar door de pil én condoom heen... Das toch niet normaal! En je kunt er nergens over praten, want zodra je tegen iemand aan zeurt zegt die persoon: "Ja, maar je moet er ook niet zoveel mee bezig zijn, dan heb je stress en dan is het logisch dat het niet lukt" Grrrr
Hoe vaak ik die laatste zin de laatste tijd wel niet heb gehoord wil je niet weten! ! ! ! Maar ik heb echt geen geld genoeg hoor om twee maanden naar een onbewoond eiland ofzo te gaan en mijn werk en de boel thuis compleet te laten liggen en me volledig van de wereld af te sluiten. Want dat zou denk ik voor mij de enige manier zijn om het los te laten. Reclame = baby's, Ikea = baby's en zwangere vrouwen. De stad in= baby's en zwangere vrouwen. Echt je kunt er gewoon niet voor weglopen. En dan al die mensen die om je heen zwanger raken. Echt zsp niet bezoeken heeft ook totaal geen zin, want waar ik kijk zie en hoor ik baby's en zwanger. Oei dit klinkt best wel gefrustreerd zo, maar dat valt best mee hoor! Ik wil er alleen maar mee zeggen dat ik het dus niet KAN loslaten, al zou ik willen. maar ik wil niet.