BP, jaaa gefeliciteerd. Ik zie ´m duidelijk hoor! En ik denk dat ie morgen met morgenurine nog duidelijk er is! Super!!!!
He BP volgens mij wordt je nog net oktobermama of niet kom je ook gezellig bij ons meekletsen? xxx Joyce
Dat wilde ik ook doen, maar mijn zus en 3 vriendinnen hebben de link naar mijn FF homepage! Dus heb zw testen uitgezet voor publiek. Beetje rare manier voor hun om erachter te komen dat ik zwanger ben
Net terug van mn schoonzus dus gelijk ff checken hoe t met je is meid! Jippie gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeerd!
Whaaaaatttttt! ! ! ! Ben ik er even een dagje niet is Babyproject toch gewoon zwanger ! ! ! Babyproject, gefeliciteerd! !
AFSPRAKEN Sammie: 22-2 2de FM NOD LIJST 01 - 03 Chebu 06 - 03 Spijkervrouwtje 07 - 03 Sanzon 13 - 03 Kim1990 17 - 03 Sammie88 DATUMLOOS: Tinkywinky, ricmar94, Yaraah, Yasmin84 ONS EIGEN TEMP-TOVERSTAF TESTMARATHON: Zwangere Temp meiden: topic 1-1-2010: Seth, Zijvandehoek, Trishka, Roses, Loe, skatjuh87, maranka, nbroen, Babyproject Echo datum: 19-02: Seth, 10.15u - 1e termijn echo 24-02: Zijvandehoek, 5e echo 03-03: NBroen, 16.15u - 1e termijn echo 11-03: Trishka, 14.30u - 2e termijn echo Zal ik 'm dan maar overnemen dat lijstje, voor een week of 2 of zo
Is het jullie opgevallen? er zijn nu evenveel roze als oranje op de lijst.... Zijn er nog een stuk of negen TE veel oranje
We mogen tegenwoordig tot 5000 berichten kletsen gelukig. En spijkervrouwtje. Bedankt voor het overnemen van het tempstokkielijstje! ( voor de komende 2 weken)
Merels, vervelend voor je hoor... Als ik het zo zie heb je een heel laat ei gehad....maar ik kan het mis hebben hoor..
GEFELICITEERD!!!!!!!!! En nu alvast voorzichtig gaan genieten hoor.... Waren vanmiddag even naar de 9maandenbeurs en daarna naar mijn schoonmoeder, dus toen we net thuiskwamen ben ik gelijk even gaan spieken of je al getest had