dames even een vraagje tussendoor ik heb voor mijn vorige zw. ook getempt en nu zit ik in ronde 3 voor een 2e kindje... ik wil nu eigenlijk wel weer met tempen beginnen maar ik zit al op dag 10...heeft het nu nog zin om te beginnen?
Ligt er een beetje aan wanneer je eisprong is. Maar zeker omdat je al eerder hebt getempt, zou ik het gewoon doen. Misschien dat je (en FF) er niet persé een goede eisprong uit kunnen halen, maar dat hangt heel erg af van jouw temp, hoe ie stijgt en of ie veel schommelt of juist stabiel is.
nbroen! meisje! :x Wat verschrikkelijk. *knuffel* Ik duim en hoop dat het vals alarm was en dat je beebje goed blijft zitten...
Gaan ons allen een tijd goed duimen voor Loe!? Doen hoor. Duimen tussen 19u en 20u, dus bijna GO GO GO!!!
nbroen lees nu je berichtje pas... ik ga voor je duimen.... dat het een innestelingsbloeding betreft.... iig heel veel sterkte... knuffel...
NBroen, meid ik krijg kippevel van je berichtje. Vaak weten we intuitief of het nog goed zit of niet . Ik ga er toch het beste van hopen meid en wens je heel veel sterkte met het wachten tot 3 maart. Hoop dat het bloeden is gestopt. Sammie, wat goed. Dit weekend IUI! ! ! Dit moet um worden meid! Maar niet ziek worden hoor! Beterschap! Veel succes met de zoektocht naar jullie ei meiden! Ik blaas alvast even voor degene die op het wachtbankje zitten. PFFFFFFFFFFFFPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFPFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFPFFFFFFFFFFFFFFFFPFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFPFFFFFFFFFFFFPFFFFFFFFFFFPFFFFFFF Loe, meid ik ben de hele tijd al voor je aanhet duimen en denk aan je! KNUFF! Hier een hele gezellige dag met vriendinnen achter de rug. Wel uitgeput nu.....
hoi dames ,hier is temp weer naar boven gegaan , 36.8 oraal en 37.0 rectaal vanacht ook voor de eerste keer doorgeslapen wel nog heel raar gedroomd linkertepel jeukt nog steeds en de lichte steekjes zijn ook regelmatig aanwezig pffff nog 6 a 7 dagen wachten
Sammie, ik ga voor je duimen dat de IUI wel in het weekend mag gaan plaatsvinden! Heb je nog steeds koorts?? Yolandabenny, heb je een lekker plekje op het wachtbankje uitgezocht??
hehe ja zenne vandaag langs het ziekehuis , ik was begonnen met onderzoeken in de fertiliteits kliniek maar door mijn depressie alles even opzij gezet in okt een mk gehad en toch maar weer gebeld voor nieuwe afspraak vandaag om 15 u kan ik er terecht ben eens benieuwd war er gaat gebeuren
koorts sammie? bah! IUI in het weekend? ik vind dat het moet kunnen! Wat is dat toch in NL, als je niet binnen de kantoortijden komt, kun je het schudden........ik ga nog eens verhuizen naar Belgie! Sammie, good luck, ik duim voor je!
Bij sommige ziekenhuizen kan er wel iui in het weekend hoor Loe. Maar wat ik eigenlijk bedoelde was dat ik voor Sammie hoop dat haar eitje snel genoeg groeit en dat ze niet tot maandag hoeft te wachten. Maar dat het ei vrijdag groot genoeg is dat de IUI zondag kan. Zoals ze in haar onderschrift heeft staan... ( snap je verwarring, stond er een beetje raar) Zeehondje...........Waar ben je??..........Al weer getest??? Nbroen, hoe is het met je meis?
mijn ei is altijd rond dag 14....dan ga ik er toch nog mee beginnen denk ik...kan nooit geen kwaad toch?