Lief dat je naar me vraagt Maranka. Vanmorgen temp van 36,9 (nog wel redelijk hoog voor mij, in ieder geval geen menstruatie temp, want die is rond de 36,5). Morgen naar de gyn. Wil niet meer testen, ik verlies nog steeds waterig lichtbruin bloed bij het afvegen en vanaf gister ook een heel licht streepje in inlegkruisje. Ga er vanuit dat het iets anders is dan een zwangerschap. Misschien is er iets mis doordat ik er een kleine cyste zat. Terwijl ik al vaker een cyste heb gehad en toen gewoon ongi werd. Erg frustrerend dit. Wat denken jullie. Kan je zo lang bruin bloed verliezen en dan toch zwanger zijn?
hoelang verlies je het al dan??? Er zijn vrouwen die gewoon Echt dachten ongesteld te zijn geweest en achteraf al zwanger bleken te zijn... en dus een maand verder zijn..... Dus JA het kan wel..... maarja... Had ff bij je gespiekt... morgen echo begrijp ik?? hoelaat..?? Duim voor je....
Hoi Zeehondje, het wordt ook jou niet makkelijk gemaakt he. Ik kan je niet mijn mening geven hoor, daar ben ik geen deskundige voor en wil je ook geen valse hoop geven. Ik had met 7 weken zwangerschap ook bruineverlies ineens en dat hield aan. Heb toen ook snel een echo gehad en alles bleek in orde te zijn. Op een gegeven moment hield het bruin verlies op. GELUKKIG. Van de week had ik het weer een heeeeel klein beetje. Laat het maar nakijken Zeehondje, misschien kunnen zij wel duidelijkheid geven. Wish you the best Dikke knuffel tegen de spanning.
Hey allemaal Ik temp ook al een tijdje en zit haast op 14 DPO Mijn langste DPO was 16...dus ben erg benieuwd Heb alleen het gevoel ongie te worden...
Zeehondje, Hopenlijk krijg je morgen goed bericht en is het niet de cycte die voor problemen zorgt. Bruinverlies tijdens een zwangerschap kan heel goed. heb ik ook gehad. Maar ik heb ook vaak voor ik ongi ga worden last van bruin verlies. tja het kan dus alle kanten op. Bruin is in ieder geval oud bloed. Senna, succes met tempen. Hopenlijk blijft hij hoog!
hoi meiden hoe gaat het hier goh we zijn niet echt met veel meer over hé die nog niet zwanger zijn Hier temp vandaag 36.3, dus misschien ei
Ik heb meestal of eigenlijk soms 1 dagje bruinverlies en dan breekt de ongi door. Nu dus al 5 dagen. Maar ik weet het, ik kan niks anders dan afwachten. Morgen weten we meer. 16.10 uur afspraak bij de gyn
Zeehondje, Sammie ff hier bij Kim. Dat bruinverlies komt van je cyste, ik heb dit ook gehad oktober 2008, had een aantal dagen bruinverlies, toen kreeg ik krampen en buikpijn en ben naar de Gyn geweest en kreeg toen Provera om de ongi op te wekken. Ik zag toevallig staan dat je een cyste had, dus weet bijna wel zeker dat dit hiervan is, dit komt trouwens ook overeen met je hoge temp, want die had ik ook Bekijk bijlage 53942
Wow Yaraah, dat gaat snel alweer joh. Voor jou misschien niet, maar ik dacht even zoho, alweer ei-tijd. Hoop ook voor jou dat je snel zwanger mag zijn meis.
juist terug van het ziekenhuis en alles zag er mooi uit , eierstokken zitten mooi op zijn plaats en men baarmoederslijm was mooi verdikt ofzoiets dus mijn ei is idd de 17 geweest nu moet ventje staaltje binnenbrengen en dan gaan we verder zien maar de arts was positief omdat we toch spontaan zijn zwanger geraakt maar helaasi misgegaan
hier een temp van 36,5. hoop dat ik morgen hoger temp. dan had ik gister me ei. hoop dat meer hun ei hebben gevonden
Kim; ik heb alleen al vaker een cyste gehad en nog nooit dit bruinverlies (zeker niet zo lang). Maar... Aan het einde van de middag bij het afvegen eindelijk wat 'echt' bloed en net ook wat meer vulling (hihi) in mijn inlegkruisje. Ziet er dus naar uit dat de ongi eindelijk aan het doorbreken is. Helaas dus geen zwangerschap, maar ik ben blij dat ik niet meer in die onzekerheid zit.
Zeehondje, fijn dat je meer duidelijkheid hebt! Op naar een nieuwe ronde, en ik blijf voor je duimen! Ik had trouwens dat bericht gestuurd, was bij Kim bezig met spullen inpakken
Zeehondje balen meid. Hopelijk volgende ronde meeer succes. Sammie hoe is het met de koorts gaat het al weer wat beter? Sanzon, omhoog met die temp dan heb je je ei tenmisnte gehad Yaraah voor jou begint ook al weer de wachttijd Hier is mijn ei nog steeds zoek. Vanmorgen wel een kleine tempstijging maar te laag voor een eisprong en de ovulatietest was echt ng vet negatief Nog nooit zo'n laat ei gehad, hopelijk wordt het dan wel een hele mooie Ik hoop wel dat hij voor zaterdag komt want we gaan vrijdagnacht op vakantie (oostenrijk skieen) en dan kan ik die dag dus niet tempen (en klussen ) Ik temp wel door in Oostenrijk overigens maar vul het na terugkomst wel in op ff want we hebben daar geen internet.