Ja wat Seth bedoelt dat snap ik wel maar wat jij zei van ze zou al 9 maanden kunnen zijn .Ach laat maar zitten , Ik snap het allemaal wel
ok dan..... ik ben er van het weekend niet.... maar lees erna wel de ontwikkelingen.... ben benieuwd!!
Ga morgen naar mn geboortestad..... moet mn vader en familie nog inlichten, maar ik verwacht negatieve reacties.... zie er dus ook wat tegenop.... Vader is hier helemaal niet geweest... heeft mij niet meer gezien.. en door telefoon ziet ie niets.. Zal het maar vertellen voordat ik mn jas uittrek...
hej lieve meiden! hoe gaat het hier! 23 maart hebben wij onze eerste afspraak voor onze ivf/icsi! spannend maar ben er helemaal aantoe! xxx sky
Hoe is het eigenlijk met Ricmar. Niets meer vernomen na dat donor gedoe, die eventueel chamydia had. Zijn jullie nog op de hoogte?
Hallo Kom even binnen vallen werd gemist hoorde ik?? ben vandaag ongi geworden Donr heeft bloed opnieuw laten prikken en uitslag is bij hem al bekend en zijn ha gaat het aan gyn doorgegen, maar het is in orde. Dus met mazel kunnen we weer verder vanaf nu. Oke breek weer uit!!
He Sanzon en Kim jullie eitjes ook al zoek. Nou vanmorgen bij mij ook maar een lichte tempstijging maar neit genoeg voor een ei maar wel voor eht eerst een pos ovu-test. En nu flink ei-pijn dus ik denkd at hij vanavond toch springt. Heb net nog een ovu testje gedaan maar die was al weer een stuk lichter dus we zullen echt vanavond nog aan de klus moeten. En dat terwijl ik me net vandaag niet fit voel bleh Snot en snot verkouden en voel me grieperig. Net dus maar 2 antigrippines ingenomen en hopen dat ik vanacht wat beter slaap. Oja ben morgen nog wel even online maar we gaan morgennacht op vakantie (wintersport in Oostenrijk) dus daarna ben ik er een weekje niet. Temp wel door op vakantie maar vul dat dus later hier wel in. Ben benieuwd als nu vandaag mij ei nog springt dan zit op op 10 dpo als ik weer thuis kom. En dat is mijn normale lutelae fase. Maar ik heb besloten geen testen mee te nemen dus jullie hoeven niks te missen
hoi dames wa vinden jullie tot nu tor van mijn kaartje ? ff geeft ei aan op woensdag 23 feb hetgeen niet kan kloppen , want ben woensdag bij de arts geweest en die wist me te vertellen dat mijn ei al geweest was want da kon ze zien aan mijn baarmoederslijmvlies ik denk zelf persoonlijk op 17 feb wa denken jullie ?
yolandabenny jij bent er vroeg bij Maar ik zou zeggen 20 feb. Als je kijkt naar de temp waarmee je je cyclus begonnen bent dan is je temp pas vanaf 20 feb echt hoger. Je zou dan nu op 6 dpo zitten. Maar hij blijft nu mooi hoog dus houden zo Hier is denk ik mijn eitje vanacht eindelijk geweest. Gisteren ondanks dat ik niet fit was toch nog geklust en vanmorgen was temp 0,3 hoger. Als ik morgen en overmorgen nou weer een hoge temp in vul krijg ik een mooi kruis op donderdag Kan alleen morgen niet tempen omdat we vanacht op vakantie gaan maar goed is maar dat ik het voor mezelf weet.