Goedemorgen! Ricmar, fijn om van je te horen! Als je er klaar voor bent, zien we je vanzelf weer tevoorschijn komen. Yolan, mooi kaartje! Spijkervrouw, jeuh je ei! Yaraah, balen dat je geen ei nog heb gehad! Zussie, Jeuh! Jij ook je ei Hier zoveel egg verlies, dat heb ik in al die maanden nog nooit gehad! Bij iedere beweging glibbert het (sorry voor de informatie) Dit gaat het echt niet reden tot zondag.. Vanmiddag maar een klus, en hopen dat het goed komt..
dat zal dan de eerste keer zijn in 9 maanden tijd. dus ga er toch vanuit dat hij in deze dagen moet komen.
Goedemorgen, Yaraah en Sanzon, nog julie ei niet gevonden . Spijkervrouwtje, zie dat jij hem waarschijnlijk wel heb gevonden Zus, bedankt voor het aansteken van de verkoudheid haha Hier vanmorgen 37,1 getempt of het is me ei geweest of het komt door lichte verhoging is even aan kijken wat het de komende dagen gaat doen . Maar hoop het eerste
Yaraah en Sanzon, war blijven die eitjes nou Kim jij hebt je ei ook gehad hoor, het wachten kan beginnen Sammie heb je vandaag nog een FM meting, als ze dan een eisprong vermoeden kunnen ze dan vandaag niet meteen IUI doen, of denk ik nu te simpel
AFSPRAKEN Sammie: 26-2 4de FM NOD LIJST 01 - 03 Chebu 07 - 03 Sanzon 08- 03 Spijkervrouwtje 13 - 03 Kim1990 17 - 03 Sammie88 DATUMLOOS: Tinkywinky, ricmar94, Yaraah, Yasmin84 ONS EIGEN TEMP-TOVERSTAF TESTMARATHON: Zwangere Temp meiden: topic 1-1-2010: Seth, Zijvandehoek, Trishka, Roses, Loe, skatjuh87, maranka, nbroen, Babyproject Echo datum: 19-02: Seth, 10.15u - 1e termijn echo 24-02: Zijvandehoek, 5e echo 03-03: NBroen, 16.15u - 1e termijn echo 11-03: Trishka, 14.30u - 2e termijn echo heb even mijn NOD aangepast ivm mijn late eitje.
Ricmar en NSky, ik wil jullie beide heel veel succes wensen. En ik hoop dat jullie ons snel mogen volgen!! ! Sammie, misschien dan toch morgen IUI??? Veel succes bij de FM vandaag en hopenlijk blijft je ei nog heel even zitten...... Kim, ik hoop dat je ei is geweest. Zoek maar een lekker plekje op het wachtbankje. Spijkervrouwtje, fijne vakantie! Yolan, hup op het wachtbankje jij ! Sanzon, grrrr nog steeds geen ei??? Balen zeg... Nog even blazen: PFFFFFFFFFFFFFFFPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFPFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFPFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFPFFFFFFFFFFFFFFPFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFPFFFFFFFFFFFFFFFFPFFFFFFFFFFFFFF Fijn weekend allemaal! ! !
ik kom even zeggen dat het hier weer mis is gegaan. Heb een BBZ vanmiddag uitslag of het zichzelf oplost of dat ik nog op controle moet komen of vandaag geopereerd wordt. xxx Joyce Allemaal succes misschien tot snel met kaartjes
Bas, wat verschrikkelijk! ! ! Heel veel sterkte meid. en hopenlijk blijft je een operatie bespaart! !
Joyce, wat verschrikkelijk zeg. Heel heel heel veel sterkte. Heb je goede vrienden om je heen, die jou kunnen steunen. Goh, heftig hoor meis. Nogmaals sterkte
Joyce, hoop dat de operatie niet hoeft Maranka, uhmz ik neem wel plaats in het midden van het wachtbankje
Hallo dames. Even niet geweest, heb momenteel niet zoveel zin in kletsenbetsen. Heb vanaf pagina 155 bijgelezen geloof ik. Bas slecht nieuws zag ik. Verdorie meid. Ik wens je veel sterkte hoor! maranka, nbroen en babyproject zwanger zag ik. Gefeliciteerd meiden! Ik heb 2 dingen. Eerste, weer nog steeds geen ei, heb een afspraak gemaakt bij de dokter. Hopelijk wil hij zo vriendelijk zijn te helpen om mijn cyclussen weer normaal te krijgen. Tweede, tinkywinky word een deze dagen tante tinkywinky.
Goeiemorgen, Yaraah, you go girl Hier is het zeker weten dat me ei is geweest vanmorgen weer 37,1 getempt .