ja het is erg toch ik blijk namelijk niet tegen verdovingsvloeistof te kunnen , en men moet nu gaan kijken waar ik wel en waar ik niet tegen kan, ik kan nu geen verdoving bij tandarts, maar ook niet bij een bevalling. ook niet als ik iets breek en ze moeten het weer zetten. of een flinke snijwond
Sorry meiden, raakte mezelf even kwijt op diverse onderwerpen op het forum terwijl ik House aan het kijken was. En nu ga ik er echt vandoor, slapen! Tot morgen!
tja z voorzichtig mogelijk zijn en wachten op die test. ik had in nov een ontstoken kaak, normaal zou de tandarts dat kunnen oplossen of de kaakchirurg onder lokale verdoving, nu moest ik dus onder algeheel en heb een half dag in het ziekenhuis gelegen en heb de ok moeten gebruiken (en dat voor 1 kies) in jan 2009 had ik een wortelkanaal behandeling en toen kwam men er achter ik was er bijna niet meer geweest flinke allergische reactie en raakte in shock
maranka maar ik mag dus ook niet inscheuren of ingeknipt moeten worden, men kan namelijk dan niet verdoven bij het hechten, en er mag niks misgaan want men kan niks doen, de internist gaf aan dat hijer voor kiest om dat onder algehele narcose een keizersnede te doen ivm de riciso's
maar ik ga nu richting bed zal morgen wel weer glad zijn dus op tijd richting het werk. het heeft hier net nog weer gesneeuwd
Ja er zit dan inderdaad wel een groot risico aan. Maar mocht je nu zwanger worden dan neem je die algehele narcose en keizersnee vast voor lief. Maar ik begrijp uit je woorden dat je liever de keuze had gehad om eventueel ook voor een natuurlijke bevalling te gaan. Ik weet het zelfs niet eens meer of bij mij bij de hechtingen wel verdoving is gebruikt. Kan me nog wel herinneren dat de vk zei dat ze niet alles kon verdoven. trusten ricmar
ja mocht ik zwanger zijnen moeten bevallen dan zou ik dat het liefst volledig meemaken (ook de minder leuke kanten) maar zo als het er nu uitziet heb ik geen keus en dan nemen we het maar voor lief. maar eerst hobbel 1 zwanger raken en dan zien we wel weer verder oke truste
Goedemorgen, ook hier een vroege vogel. Mijn temp is gestegen naar 37,1 Gisteren allemaal speldenprikjes gehad in m'n liezen was niet prettig en deed zelfs een beetje zeer. Zo erg heb ik het nog nooit gevoeld. Yaraah, jeetje jij moet helemaal vroeg op. Ondanks het vroege tempen toch nog een aardig hoge temp. Ik ben benieuwd wat je temp morgen gaat doen. Heb je verder nog klachtjes? Rickmar, jeetje allergisch voor verdoving, niet leuk zeg. Begrijp heel goed dat je arts geen risico wil nemen rondom bevallen. Keizersnede onder algehele narcose is dan een goede optie denk ik. Ook ik zal waarschijnlijk een narcose onder algehele narcose krijgen. Ik heb zenuwpijn aan de eerste keizersnede overgehouden en reageer zeer heftig op ruggenprikken. Daarom ook bij mij geen ruggenprikken meer. De kans is groot dat ik weer een keizersnede krijg, mijn baarmoeder komt niet op gang. Nou heel verhaal weer, Fijne dag verder, tot strakjes!
Goedemorgen , Yaraah, je hebt nog steeds een mooi kaartje ondanks dat je 2 uur te vroeg hebt getempt . Wanneer ga je een testje wagen Jopa , mooie temp . Hier ook weer 37,1 getempt .