Goeiemorgen , Babyproject, hier een beetje grieperig Maar heb verder geen koorts erbij daar ben ik erg blij mee want anders klopt het nou niet met me temp Ben je al ver dan met je scriptie of zit je nog te veel op ZP O daar is je vriend blij mee Hier vanmorgen 37,2 getempt heb ik nog nooit gehad Sammie zei komt het niet door je verkoudheid maar heb overdag ook geen koorts Hoe is het met de rest ?
hier is temp vanmorgen gezakt , als ik mijn ei op dag 13 heb gehad zit ik nu op 11dpo , kan dit nog innesteling zijn ?
jb: geen idee..... ben net bezig voor de 2de maand tempen. Dank jullie wel voor mij ei te zoeken. volgens mij heb ik hem gevonden een 36,9
Zvdh, ik ga het proberen Yolanda, ik ben bang dat je ongi gaat worden maar zou even afwachten wat je temp morgen doet . Hoelang is je LF normaal dan ? Sanzon , yesss !! je hebt je ei gevonden
normaal een lf van 14 zit nu na mijn mk in okt op een cyclus van 26 dagen al 2 maand daarvoor altijd tussen de 28 en 30 dagen
temp met 0.1 terug naar boven , goed of slecht? moet hij na een innesteldip ineens terug hoog gaan of kan dat met beetjes ook zijn nog een paar lange dagen wachten
ik hoop het ook , weet alleen ni zeker wanneer mijn ei nu was iedereen dacht op dag 17 feb , ff dacht eerst 20 feb , dan 24 feb en nu een streepjes kruis op 23 feb ik heb niets van vruchtbaar smijm gehad deze maand , alleen waterachtig heel de maand door
hoi meiden, Ik kom hier weer meelezen/ schrijven. Heb voor de zwangerschap van Nathan ook een tijdje meegekletst.was toen de 1e ronde tempen zwanger. Wij zijn nu bezig voor een tweede en ben na de mk weer gestart met tempen. Heb altijd lange cyclussen en wil graag weten wanneer ik mijn ongi kan verwachten (of niet natuurlijk) heb als het goed is in mijn onderschrift de link naar mijn kaartje staan. FF geeft al een gestippeld kruis maar dit klopt denk ik nog niet. mijn cyclus is meestal rond de 42 dagen.
0.1 graden omlaag en omhoog is nog geen zigzag hoor. Je moet niet vergeten dat thermometers afronden en de meeste koortsthermometers zijn slechts op 0.2 graden nauwkeurig bij zo'n lage temperatuur! Dus das gewoon een afrondingsverschil. Je kaartje ziet er goed uit!