Zo Kim, jij hebt wel een hele stabiele temp. Spannend voor jou de komende dagen. Duim voor je! Rickmar, jammer dat je niet hebt kunnen tempen, maar je zit nog ruim voor de ovulatie dus lijkt mij niet echt een heel groot probleem. Ik moet ook altijd de wekker zetten om te tempen. Vooral in het weekend is dat niet leuk. Ga aan de schoonmaakklus (minder leuke klus haha)
De temps zien er weer mooi uit meiden. Zij blaast even voor jullie: PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Ricmar, lastig hoor zulke lichamelijke reacties. En heftig ook. Eerst maar zwanger worden en idd de ks onder algehele narcose maar voor lief nemen. Tis niet anders. All: Gisteren bruin bloed verlies gehad dus heb niet echt een jofele dag gehad. Gelukkig is het gisterenavond gestopt en heb ik er deze ochtend niets van gezien. Zij gaat heel rustig aan doen en ff niet sporten, tot volgende week donderdag, dan heb ik mijn tweede echo en kan ik het bespreken met de gyn, of cross-trainen nog handig is. Het ziet er hier heel goed uit qua temps dus, dus ik denk ech (dat gevoel heb ik) dat veel van jullie deze ronde door gaan naar onze topic. Ik duim voor you all
Jopa en Kim, jullie gaan harstikke goed. Yaraah, ga je er nog een testje tegenaan gooien of bekijk je het nog even? Maranka en Ricmar; haaaaaaaaaaai! Sorry voor wie ik vergeten ben!
Loe, dank je wel! ZVDH, bah bruinverlies. Verder geen andere enge dingen? Bruinverlies kan oud bloed zijn en hoeft niets te betekenen. Duim voor je dat alles goed is met de kleine ZVDH! Als je het niet vertrouwd gewoon eerder bellen naar de gyn. Enne zou leuk zijn als jouw zwangeronderbuikgevoel uit zal komen! Oktober 2010 : babyboom hihi! Hoe zal het met de temp van Sammie zijn? Ja jullie merken het, geen zin om schoon te maken, als je eenmaal bezig bent is het niet erg, maar die eerste stap..... Toch maar aan de gang, doei !
jaaaa...... hormonen.... als ik nou een boksbal had....:x... beetje last van temperament momenteel...... tis bijna zaterdag, toch??? is je EI al in zicht??
......... maaruhhh je kunt ook bevallen zonder verdoving hoor.... is ook goed te doen.... twee keer gedaan.... dus gaan we daarvoor..
jopa en kim... jullie temps zien er mooi uit... bp... inimini stijging.... wellicht begin na je ei..??
Dank je Jopa, helaas tref ik net weer bruin bloed aan. En tja, eerder een afspraak krijgen bij de gyn, zijn ze niet zo makkelijk in. Eerst moet ik helder rood bloed verliezen, alvorens zij daar aan willen denken. Misschien moet ik dát maar zeggen, dan kan ik misschien eerder terecht. En wat die babyboom betreft, ik heb er echt een super goed gevoel bij. Jullie gaan knallen. YEAH En HUP Jopa, aan het werk jij
Gewoon bellen en zeggen dat je rood verliest hoor. En dat je je vreselijk zorgen maakt en er niet van slaapt. Het zit vast goed, maar het is vreselijk eng! Dus.... bellen! ! !
Yaraah, ik denk dat je temp wel hoger zou zijn geweest als je op je normale tijd had getempt. Dus er is hoop! Jopa en kim, ziet er goed uit! Seth, helaas is het nog geen zaterdag maar het komt dichterbij. Zij, al gebeld? Loe, 5 weken! ! ! ! Bp, ga zo even je kaartje kijken. Ricmar, heerlijk om met jou in je spannende ronde mee te kunnen leven! Sammie, dat geldt ook voor jou. Hoe is ie?
Maranka, fijn dat je een ei heb gehad! Hier temp 36.7, werd wakker buiten de deken dus denk dat mijn lichaam is afgekoeld.
waarom heb jij eigenlijk jouw link niet standaard staan..... vind een kaartje toch altijd duidelijker.... voor het compleetbeeld....
oooo dat kan wel kloppen hoor..... ik had na stijging ei.. ook kleine daling... en daarna dag ff constant ofzo en dan omhoog... (loe volgens mij ook, trouwens...) maw.. je ligt nog op schema hoor..... dus gaat goed komen..... ennuhh laat je die link nu ff staan... ?
AFSPRAKEN 08 - 02 ricmar94: 08.30u - FM NOD LIJST 04 - 02 yaraah 08 - 02 Kim1990 12 - 02 Jopa1000 Valentijnsdag 14 - 02 Sammie88 16 - 02 Maranka 17 - 02 NBroen 21 - 02 Babyproject DATUMLOOS: Tinkywinky, ricmar94 ONS EIGEN TEMP-TOVERSTAF TESTMARATHON: Valentijnsdag: Sammie88, Maranka, Jopa1000 Zwangere Temp meiden: topic 1-1-2010: Seth, Zijvandehoek, Trishka, Roses, Loe, skatjuh87 Echo datum: 06-02: Seth, om 11.45u (pretecho) wat een lol 11-02: Zijvandehoek, 2e echo (heeft al een kloppend hartje gezien!) 16-02: Skatjuh87, 1e echo (vroege echo) 19-02: Seth, 10.15u - 1e termijn echo weer een vroeg ei, dus mijn nod aangepast.