Hallo allemaal, Ik temp al enkele maanden maar nu heb ik toch z'n raar kaartje zonder echte dip. Wie kan en wil me helpen? Liefs kikkert
Waarom voer je het niet in op FF? Die rekent met je mee? Ik kan er zelf weinig over zeggen, ben deze maand pas begonnen met tempen. Sorry..
Ik temp nu ook pas sinds 2 maanden, dus ben geen expert. Maar ik zou denken dat je eisprong eerder rond dag 16 is geweest dan rond dag 8. Volgens mij was je temperatuur rond dag 8 nog altijd rond de basale temperatuur en is er pas na dag 16 echt een stijging te zien. En ik vind persoonlijk fertility friend ook veel duidelijker dan dit, maar goed, dat kan persoonlijk zijn natuurlijk
ik ga hem vanavond eens in FF invullen kijken wat die dan zegt. ik heb ook een app op mijn iphone maar die geeft ook niet echt duidelijk wat aan. terwijl ik normaal altijd tussen dan 12-16 zit qua ei. mij lijkt dag 8 ook wat vroeg gezien ik op dag 6 nog roze verlies had.
Ik heb bij FF ook een temp kaartje gemaakt, hij zegt daar idd dag 16. http://www.fertilityfriend.com/m/chartgraph_module.php?d=2012-09-27
nou dames ff een update. vanmiddag had ik (lees: dag 22) roze/roodachtig verlies, ik dacht ongi erg vroeg maar ja.... nu 2 uur later niks meer te zien mijn cyclus is al zolang ik ongi ben tussen de 27-29 dagen (met enkele uitzonderingen van 26 dagen) normaal heb ik ook 1-2 dagen voor ongi bruin verlies, dus wat het nu is i don't no
Zou leuk zijn natuurlijk maar ga er maar niet vanuit heb het bij beide kids niet gehad. Maar ja alles kan de wonderen zijn de wereld nog niet uit