Temperatuurkaartje in mijn bericht?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door fioontje80, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fioontje80

fioontje80 Niet meer actief

Hallo,
    Ik wil jullie graag mijn temperatuurkaartje laten zien, omdat ik er wat vragen over heb, maar hoe krijg ik deze in mijn bericht?
    Groetjes

2. fioontje80

Mijn vriend heeft me al op weg geholpen, dus ik hoop dat het zo goed zichtbaar is.
    Willen jullie eens kijken naar mijn temp.kaartje?
    Gisteren en eergisteren waren mijn ovu-testjes nog net niet positief. Lijntje was al wel goed zichtbaar, maar nog niet zo donker als de controlestreep. Maar mijn temperatuur is al wel aan de hoge kant.. De laatste dagen last van een zeurend gevoel onderin m'n buik.
    Wanneer zal mijn eisprong zijn?

3. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    nAls je die van FF hebt dan ga je naar *sharing* dan naar *home page setup* en dan de bovenregel kopieren en hier plakken!

Je kunt hem beter bij je handtekening zetten, dan blijft ie altijd zichtbaar(hoef je het niet elke keer als je een vraag hebt te plaatsen) Sucses.

4. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Ik denk dat als je morgen nog een hoge temp hebt je je ei al gehad hebt.(je zou bij morgen alsvast dezelfde temp als vandaag in kunnen vullen en kijken wat hij dan doet??)

Je moet overigens wel rond dezelfde tijd tempen anders blijkt het niet veel te zeggen..(schreef laatst iemand..weet het ook niet zeker:))

5. fioontje80

Dank je Lily! Ik had net ook de temp ingevuld voor morgen en dan komt er inderdaad te staan dat ik afgelopen donderdag m'n ei zou hebben gehad. Wel vreemd dat de ovulatietesten dat dan niet aangeven..
    Heb inderdaad niet altijd om dezelfde tijd getemperatuurd, de ene keer om 7.30 en soms om 8.00 uur. Zou dat halve uur al uit kunnen maken?
    We hebben trouwens afgelopen donderdag en dinsdag geklust, dus als ik echt donderdag m'n eisprong had, dan zit ik goed toch?

6. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Bij mij gaven die van babyboom wel positief en cb digitaal negatief en toch heb ik mijn ei gehad. Dus ja volgens mij werken ze niet altijd even goed.

Op het moment van daling ben je volgens mij al te laat(ik ga daar nog even een topic over openen,weet het niet zeker nml) maar dinsdag is natuurlijk super!!

Nu op het wachtbankje..;) Wel laten weten of je posi hebt over 2 wkn he?!

7. fioontje80

Ben wel benieuwd wat m'n temperatuur morgen gaat doen en als die nog steeds hoog zit, dan weet ik inderdaad zeker dat het afgelopen donderdag al was.
    En nu gaan we weer een spannende tijd tegemoet, ik houd je zeker op de hoogte!

8. Jade86

Jade86 Bekend lid

Spannend he! Ben benieuwd naar je temp. morgen.

Deel Deze Pagina