Hoi hoi. Ik hou voor het eerst m'n tempratuur bij maar snap er nog niet zoveel van wie zou met me mee kunnen kijken? Heb ook met clearblue 3dagen een smiley gehad maar ff zet toch het kruis op dag 20?! De 3e smiley kreeg ik smorgens en savonds was die negatief was m'n ei dan laat?! Is dit goed of niet? Alvast bedankt
Wat gebeurt er als je de positieve ovulatietesten weghaalt uit ff? Ik denk gezien je temp. dat je op dag 20 je ei hebt gehad, want hij stijgt aanzienlijk en blijft gemiddeld hoger. Bij de dip zie ik een open rondje. Volgens mij heb je toen buiten je normale tijd om getempt? Dat kan de daling ook verklaren. Of het is een innestelingsdip. Spannend meid, zo op het wachtbankje Nog een weekje en dan kun je testen.
ja dan blijft die op 20e staan! Maar op 6dpo moest ik uur eerder opstaan dus uur eerder getempt maar dat lijkt me niet echt dat die lager is dan want uur later was die nog 36,7.. Maar idd maar even afwachten! Duurt lang dat wachten zeg hihi
ik sluit me aan bij ikapika. wel beetje vreemd dat je na je ei nog steeds posi ovutesten bleef houden en dat je nog vruchtbaar slijm rapporteert. Na je eisprong heb je namelijk geen vruchtbaar slijm meer, dat droogt meteen in. Maar je temp geeft wel degelijk een eisprong op dag 20 aan. Dus je eisprong komt niet overeen met je ovutesten en slijm, wel vreemd. Maar goed... op zich is dat geen ramp want je klusmomenten vangen alle dagen. Zou zelf alleen hooguit om de dag klussen om de spermakwaliteit beter te houden. Hoewel onderzoeken aanduiden dat bij gezonde mannen de kwaliteit niet lijd onder elke dag klussen. Maar om de dag is in elk geval voldoende. Dus tempdip kan zijn omdat je buiten te tijd hebt getempt, deze is dan midner betrouwbaar. Dat je temp een uur later hetzelfde was is niet relevant, die temp telt niet omdat je toen uit bed was en als je opgestaan bent is je temp anders dan wanneer je op die tijd nog in bed had gelegen. Dus kortgezegd... deze temp eigenlijk buiten beschouwing laten, die zegt niets. Was het een gevuld bolletje dan had het kunnen duiden op een innesteling.
PS: tip om de ovutesten betaalbaar te houden... ik ging altijd testen op de eerste dag van mijn vruchtbare slijm, dus eggwhite of watery. Dit omdat je eisprong toch altijd binnen je vruchtbare slijmdagen valt, eerder testen heeft geen zin. Vind je dat je je slijm goed kunt scoren, dan zou ik het zo doen.
ja maar vorige cyclus hield ik me nog niet bezig met tempen en cervixslijm en m'n cyclus varieerde van de 26 tot 33 deze cyclus. merk wel dat ik veel slijm ook voor mn ei en na mn ei het is alleen nooit eggwhite! Dus vandaar dat ik gewoon vaker ovutesten doe
Ik had ook erg wisselende cyclussen en heb ook behoorlijk veel slijm altijd. Heb je wel watery, want dat is ook vruchtbaar. Als je meer cyclussen oplet zul je vanzelf verandering merken, dan kun je daarop inspringen qua testen.
Misschien had je op dag 21 iets waardoor je temp hoger was? Warmere deken, verwarming aan, lichte koorts, verkoudheid etc. Ik heb ook weleens 2 dagen positief getest en dat mijn ei op de eerste dag al was.
Heb niet alles gelezen dus excuses als het mss dubbel gezet is door iemand anders. Op basis van je grafiekje denk ik dat je je eisrpong 1 februari heb gehad. Daarna heb je een tempstijging. Voor de temps stijfing is je gemiddelde temp 36.7 graden. Ff zet je eisprong verkeerd zie ik. Door je pos cb ovu testen weet ik dat je eisprong de 1ste is geweest gezien je temp ook 36.7 is (het gemiddelde voor eisprong) en daarna pas je echte tempstijging is geweest zoals je ziet. Heb je goed geklust tussen 28 jan en 1 feb? Die klussen tellen allemaal mee voor de beebrace Je nod is dan met valentijn (H) wat romantisch
Heb de test weggehaald en blijft dag 20 klopt ook wel want heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad en ben al vanaf 2011 van de pil af! Vorige 2cyclus ovutesten gebruikt en klopte ook 2x 14-15dagen erna ongie maar mis heb je gelijk we wachten het gewoon even af